عصر بازار

دفتر مستقل پست بانک ایران در روستای رستم‌آباد و شهر دشتک شهرستان اردل افتتاح شد

عصر اعتبار- دفتر مستقل پست بانک ایران در روستای رستم‌آباد و شهر دشتک شهرستان اردل طی مراسمی جداگانه‌ای و با حضور مسئولان پست بانک استان چهارمحال و بختیاری و مسئولان محلی و اهالی منطقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دفتر مستقل پست بانک ایران در روستای رستم‌آباد و شهر دشتک شهرستان اردل افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد انصاری بخشدار مرکزی اردل در مراسم افتتاح دفتر شهر دشتک گفت: با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرها و روستاها جهت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این مناطق با ایجاد زمینه‌های لازم است افزود: پست بانک‌ایران با تبعیت از این سیاست‌ها، توسعه خدمات بانکداری خرد را به کمک پایگاه مردمی انجام می‌دهد و با انتخاب نیروهای بومی و با کمترین امکانات سعی دارد خدمات شایانی را ارائه نماید.
    وی افزود: تاکنون با توجه به امکانات و سختی ارائه خدمات در مناطق محروم موفقیت‌های قابل تقدیری بدست آورده است و مسئولان باید حمایت‌های لازم را از این تلاش‌ها داشته باشند.
    بهنام یزدانی مدیرشعب پست بانک استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم ها، راهبرد اصلی این بانک را خرده بانکداری دانست و عنوان کرد: پست بانک‌ایران با اولویت قراردادن روستاها و نقاط کمتر برخوردار، وجوه خرد روستائیان را جمع آوری کرده و با پرداخت تسهیلات خرد به دنبال اشتغال‌زائی و رونق اقتصادی این مناطق است.
    وی تصریح کرد: پست بانک ایران تمامی منابع جذب شده در هر روستا را در همان روستا در قالب تسهیلات اشتغال‌زائی پرداخت می‌کند.
    یزدانی تأکید کرد: وظیفه مسئولان دفاتر علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکی به اهالی، کسب اعتماد و رازداری و امانتداری است. البته مسئولان پست بانک استان این دفاتر را بصورت مستمر نظارت می کنند تا خدمات مناسبی به مردم ارائه کنند.
    مدیرشعب استان درپایان خدمات بانکداری الکترونیکی پست بانک ایران از جمله؛ صدور انواع کارت‌های بانکی، دستگاه‌های POS، ATM و PINPAD و ارائه آن به متقاضیان واجد شرایط، صندوق قرض الحسنه، انواع حساب بانکی و حواله‌های الکترونیکی ساتنا، پایا و طرح چکاوک را تشریح نمود که مورد استقبال اهالی قرار گرفت.
    گفتنی است: در این مراسم محمد رئیسیان و نازنین طاهری به عنوان مسئولان جدید این دفاتر معرفی و از زحمات داوود قربان‌پور و کیانوش رمضانی مسئولان قبلی تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی