عصر بازار

پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس

عصر اعتبار: رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت های مردان وزنان باغیرت ایرانی پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن کامل پیام سید عباس حسینی به این شرح است:
    هفته دفاع مقدس ، یادآور فداکاری و رشادت های مردان و زنان با غیرت این مرز و بوم و سند پر افتخار عزت و سربلندی ملتی است که مردانه برای برافراشتن پرچم صلح و آزادی ایران اسلامی ایستادند و حماسه ای جاودانه برای همه انسان ها و ملت های آزاده و اندیشمند جهان آفریدند هفته دفاع مقدس تبلور غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی مردم برای ساختن ایرانی همیشه آباد و مقتدر است. بی شک پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران روزهای غیرت و مردانگی ،یک وظیفه ملی است.
    از این رو ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام الهی به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) و خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران کل کشور بویژه همکاران ارزشمند خانواده بزرگ بیمه ایران، توفیق و سربلندی ملت شهید پرورمان را از خداوند سبحان خواستارم و به مدد حق و دعای خیر ملت عزیزمان ، صادقانه و با عزمی راسخ در جهت حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی و اعتلای بیمه ایران تلاش می نمایم. انشاءا...
    سید عباس حسینی
    رییس هیات مدیره و مدیرعامل

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی