عصر بازار

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه یاد یاران در سازمان تأمین‌اجتماعی

عصر اعتبار: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران و شهدای سازمان تأمین اجتماعی در ستاد مرکزی این سازمان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه یاد یاران در سازمان تأمین‌اجتماعی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکترسیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و حماسه‌هایی که در آن دوران خلق شد باعث عزت و سرافرازی ملت ایران است و امیدوارم به پاس خون شهدا و برای عزت انقلاب تمامی مردم ایران ازجمله مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی ادامه دهنده راه آنان باشند.

    وی با بیان اینکه عزت و شرف و امنیت کشور ما مرهون ایثارگری ها و مجاهدتهای شهدا و ایثارگران است، افزود: در حالی که بسیاری از کشورهای منطقه در نا امنی به سر می‌برند ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان محور امنیت و ثبات منطقه است و امنیت و آسایش امروز ما نشانه‌ای از تحقق وعده الهی مبنی بر توفیق و پیروزی مجاهدین را حق است.

    دکتر نوربخش اظهار داشت: امیدوارم برگزاری نمایشگاه یاد یاران بتواند گوشه کوچکی از حماسه بزرگ رزمندگان دفاع مقدس را نشان دهد.

    عبدالخالق حبیبی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی از حمایت کامل مدیران و کارکنان این سازمان برای برگزاری نمایشگاه یاد یاران و اجرای برنامه‌های مختلف حوزه مقاومت بسیج تشکر و قدردانی کرد.

    وی افزود: با برگزاری این نمایشگاه یاد و خاطره ایثارگران و مجاهدان عزیز در دوران دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بسیجیان و رزمندگان را در قالب محصولات مختلف فرهنگی و هنری به بازدید کنندگان معرفی می‌کنیم.

    نمایشگاه یاد یاران، ویژه هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته از سی‌ویکم شهریورماه در محل ورودی ساختمان مرکزی سازمان تأمین‌اجتماعی در خیابان آزادی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی