عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

پایمردی های حماسه سازان دفاع مقدس چراغ فروزان آینده خواهد بود

عصر اعتبار: ​هفته دفاع مقدس تداعی پایمردی و دلاوری حماسه آفرینانی است که با ایمان قوی و عشق به سرزمین خود در نبردی نابرابر، معادلات دشمنان را بر هم زدند و سرانجام با عزت و اقتدار اراده سترگشان را بر بیگانگان تحمیل کردند به مثابه چراغ روشن و هدایتگر برای آینده این سرزمین است.

پایمردی های حماسه سازان دفاع مقدس چراغ فروزان آینده خواهد بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل این بانک در پیامی خطاب به هموطنان عزیز به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان مطلب فوق افزود: اگر امروز  جهانیان به حقانیت جمهوری اسلامی ایران اذعان نموده و در عرصه بین الملل موفقیت و دستاوردهای بزرگی نصیب ملت ایران شده است بدون تردید مرهون  مجاهدت رزمندگان و شهدای گرانقدری است که با مهر وجودشان تومار ظلمت و خشونت را در هم نوردیدند.
    وی تصریح کرد: این دوران پرشکوه جلوه کاملی از اقتدار مردم ایران بود و به وضوح  در بردارنده پیام بزرگی به همه جهانیان بود که ایرانیان صلح جو و اهل مدارا، اگرچه سر ناسازگاری با هیچ کشوری ندارند، اما به وقت دفاع از دین و ناموس و شرف خود، دستی واحدند و زبان تطمیع و تهدید نمی پذیرند.
    لـله گانی در بخش دیگری از پیام خود تصریح کرد: همراهی و مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران طی هشت سال دفاع جانانه که توام با افتخارآفرینی و تقدیم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز بود  شاهد و گواه صادقی بر پیشتازی این بانک در عرصه مقاومت و دفاع مقدس به ویژه شبکه بانکی کشور می باشد.
    مدیر عامل یادآور شد: در آن بحبوحه های سخت و نفس گیر، رزمندگان اسلام، یکپارچه و پر شور تحت لوای انفاس قدسی امام امت و با اتکال به خداوند بزرگ و تاسی از ائمه اطهار  چنان  حماسه ای را رقم زدند  که تحریم، تهاجم، دشمنی و خصومت آشکار و پنهان دول غرب و بعثی ها، خدشه ای به صفوف به هم پیوسته امت وارد نساخت و مردم، یکدل و یکصدا در پشت جبهه ها و در صف مقدم، آزدی، استقلال و عزت و ایمان خود را فریاد می زدند و امروز نیز به تاسی از همان پایمردی ها  از تنگناهای صعب العبور که در صدد پاشیدن بذر ناامیدی و یاس در بین ملت است  به سلامت عبور خواهیم کرد.
    لـله گانی در پایان اظهار داشت: با اغتنام از فرصت، یاد و خاطره  شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و جهادگران رشید، این اسطوره‌های ایران زمین را گرامی می‌دارم و ارادت قلبی  خود را به خانواده شهدا و ایثارگران عزیز و ارجمند  به ویژه  خانواده معزز شهدا و جانبازان و آزادگان بانک صادرات ایران تقدیم می‌نمایم. امید که همه ما با تلاش در راه ساختن ایرانی سربلند و بلند آوازه، به مسئولیت خویش در زنده نگهداشتن فرهنگ دوران دفاع مقدس عمل نماییم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی