عصر بازار

برای ساخت مدارس بیشتر

نشست مشترک بانک رفاه و جامعه خیرین مدرسه ساز برگزار شد

عصر اعتبار: به منظور افزایش مشارکت و همکاری های فی ما بین و واگذاری احداث ۵ مدرسه در مناطق محروم کشور، نشست مشترک بانک رفاه کارگران و جامعه خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

نشست مشترک بانک رفاه و جامعه خیرین مدرسه ساز برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این نشست که با حضور مسئولانی از بانک برگزار شد ، مسائل و راهکار های افزایش سطح تعاملات بررسی شد.
    محمدی رئیسی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک رفاه در این جلسه با اشاره به مشارکت های قبلی بانک در پروژه های ساخت مدارس در استان های محروم کشور از جمله خراسان شمالی، بوشهر، لرستان و ... اظهار داشت: بانک رفاه کارگران همواره در امر مدرسه سازی از سازمان های پیش رو بوده است.
    وی در ادامه به واگذاری 5 طرح احداث مدرسه با عنوان "شهدای بانک رفاه کارگران" درنقاط محروم کشور از جمله استان های (لرستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان) به مجمع خیرین مدرسه ساز اشاره کرد.
    امیری مدیر امور پشتیبانی بانک رفاه نیز در این نشست ضمن اشاره به آثار و برکات امور خیر در ایجاد حس رضایت از زندگی اظهار داشت: بانک رفاه در گذشته هم با اهدا تجهیزات و کمک های نقدی و غیر نقدی در امر مدرسه سازی مشارکت فعالی داشته است.
    در ادامه این نشست دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به تاریخچه تشکیل مجمع و اقدامات انجام شده بیان کرد: بستر توسعه پایدار در هر کشور آموزش و پرورش است و هرکشوری که آموزش و پرورش موفقی داشته باشد در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی، رفاهی و ... با موفقیت روبرو خواهد شد.
    وی افزود: با اعتماد مردم تا به حال 35 درصد مدارس کل کشور با مشارکت این جامعه احداث شده است و امیدواریم که این طلیعه مبارک منجر به همکاری مستمر دو مجموعه شود.
    در پایان این نشست زمینه های همکاری بانک و مجمع خیرین درحوزه ساخت و تجهیز مدارس، چگونگی تامین مالی پروژه ها و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد پس از توافق های اولیه تفاهم نامه همکاری تنظیم و منعقد شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی