عصر بازار

برگزاری همایش سراسری کارشناسان و رابطان آموزش بانک کشاورزی

عصر اعتبار- همایش سراسری کارشناسان و رابطان آموزش بانک کشاورزی روز یکشنبه پنجم مهرماه با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره، مدیران امور، مسئولان و کارشناسان آموزش بانک کشاورزی از سراسر کشور در محل ساختمان ادارات مرکزی این بانک آغاز به کار کرد و تا بعداز ظهر روز بعد ادامه خواهد داشت.

برگزاری همایش سراسری کارشناسان و رابطان آموزش بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، در این نشست دو روزه مسعود شریفات مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی که به نیابت از دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک سخن می گفت ، با اشاره به اهمیت توانمندسازی و ارتقای دانش فنی ، تخصصی و کاربردی کارکنان در زمینه های مرتبط از جمله مفاهیم بانکداری اسلامی  ، بر دستور دکتر شهید زاده مبنی بر  لزوم بازنگری در الگوها و سازوکارهای آموزشی کارکنان تاکید کرد.

    وی در ادامه سخنان خود بانک کشاورزی را سازمانی روزآمد، آینده نگر و منطبق بر شاخصه های جهانی شدن دانست و افزود: سیستم آموزشی بانک کشاورزی بایستی با دیدگاهی متفاوت و ایفای نقش جبرانی و تکمیل کنندگی،  فراتر از آموزش های آکادمیک حرکت کند و به این منظور باید از طریق نیازسنجی صحیح  و یافتن نقاط ضعف آموزشی ، برای پرورش و توانمندسازی کارکنان در جمیع جهات برنامه ریزی کنیم.

    شریفات طراحی و اجرای نظام آموزشی کارکنان بانک کشاورزی با توجه به نیازهای خاص مشتریان و مولفه های  آینده نگری، استعداد پروری، حرکت نظام مند و سیستماتیک، روزآمدی، جامعیت و کیفیت را از اهم برنامه های بازاریابی داخلی این بانک در بخش توانمندسازی کارکنان دانست.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی