عصر بازار

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد

دیدار مدیران و کارکنان بانک دی با جانبازان آسایشگاه ثارالله

عصر اعتبار- مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک دی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان بانک با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله با یادگاران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مدیران و کارکنان بانک دی با جانبازان آسایشگاه ثارالله
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، در این دیدار دکتر احمد شفیع‌زاده و هیات همراه ضمن دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با جانبازان ساکن در این آسایشگاه، با اهداء گل و شیرینی از ایثارگری‌های جانبازان دفاع مقدس قدردانی و تجلیل کردند.

    در جریان این دیدار جانبازان آسایشگاه ثارالله به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند.

    مدیرعامل بانک دی در این دیدار با بیان اینکه شرف‌یاب شدن نزد جانبازان سعادت است، گفت:‌ جانفشانی این عزیزان کشور را حفظ کرد و از زیر چکمه دشمن نجات داد. بنابراین هر زمانی که به خدمت این عزیزان برسیم ارزشمند است.

    شفیع‌زاده افزود:‌ با دیدن روحیه شاداب این عزیزان که جانفشانی کرده و بخشی از جان خود را از دست داده‌اند یا از کار افتاده‌اند انگیزه خدمت برای ما بیشتر شده و ان‌شاءالله بتوانیم با دعای خیر این عزیزان به نظام و انقلاب و در مسیر ولایت و آرمانی که این عزیزان برای آن خدمت کردند، خدمت کرده و شرمنده آنها نباشیم.

    وی با بیان اینکه بی‌تردید یکی از پایه‌های مستحکم جمهوری اسلامی ایران وجود جانبازان عزیز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه‌های نبرد با دشمن است، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم برای حفظ حرمت این عزیزان تلاش کنیم و اگر مشکلاتی برای جانبازان وجود دارد برطرف شود.

    در این دیدار دکتر مورج و دکتر زارعی اعضای هیات مدیره بانک دی و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان بانک نیز حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی