عصر بازار

مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد:

بومی‌سازی ۲ هزار قطعه صنعتی با سرمایه‌گذاری بانک سپه

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک سپه با اشاره به سرمایه گذاری این بانک در صنعت گفت: ۲ هزار قطعه در داخل کشور با این سرمایه‌ها بومی‌سازی شده است.

بومی‌سازی ۲ هزار قطعه صنعتی با سرمایه‌گذاری بانک سپه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سیدکامل تقوی‌نژاد مدیرعامل بانک سپه در مراسم تولید انبوه مخازن CNG با ورق‌های داخلی، گفت: جهت‌گیری بانک سپه علاوه بر ارائه تسهیلات به ملت شریف ایران است، توسعه اقتصادی و حمایت از تولید داخل صنعتی است.

    وی با اشاره به اینکه سپرده‌های مردم نزد بانک سپه در فعالیت‌های اقتصادی صنعتی، سرمایه‌گذاری می‌شود، تصریح کرد: ما به دنبال تکمیل زنجیره ارزش افزوده در بخش‌های مختلف اقتصادی در کشور هستیم.

    تقوی‌نژاد با اشاره به سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن، گفت: حضور 70 درصد از بخش معدن کشور را سرمایه‌گذاری کردیم، به‌طوری‌که در طول مدت سرمایه‌گذاری موجب شده تا ارزش افزوده در این بخش ایجاد و از این ارزش افزوده نیز مجدداً در بخش صنعت و معدن سرمایه‌گذاری شده است.

    مدیرعامل بانک سپه با تأکید بر اینکه در شرایط تحریم توانستیم فعالیت‌های مؤثر اقتصادی انجام دهیم، تصریح کرد: در همین مدت 3 کارخانه تولید فولاد در کشور راه‌اندازی شد.

    تقوی‌نژاد با اشاره به سرمایه‌گذاری 40 درصدی این بانک در بخش سیمان، گفت: خوشبختانه علاوه بر بخش معدن توانستیم در صنعت سیمان نیز ورود پیدا کنیم در شرایطی که کشور نیاز به سرمایه‌گذاری داشت و از سوی دیگر در حال حاضر تعدادی از کارخانجات تولید سیمان به بخش خصوصی واگذار شده است.

    وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته توانستیم حدود 2 هزار قطعه را در داخل کشور تولید و بومی‌سازی کنیم، گفت: کارخانه‌ای که امروز شاهدش هستید نیز به موجب سرمایه‌گذاری بانک سپه ایجاد شده که توانستیم بزرگ‌ترین کارخانه تولید مخازن CNG در کشور را با استفاده از ورق‌ها فولادی تولید داخل راه‌اندازی کنیم.

    تقوی‌نژاد در پایان با اشاره به شرایط پساتحریم تصریح کرد: ایران می‌تواند در شرایط پساتحریم با استفاده از تزریق دانش جهانی و تجربه داخلی گام‌های مثبتی را در عرصه صنعت بردارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی