عصر بازار

بیماران کلیوی دزفول یک میلیارد ریال تسهیلات از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان دریافت می کنند

عصر اعتبار- با امضای تفاهم نامه همکاری میان صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان و انجمن بیماران کلیوی شهرستان دزفول، بیماران تحت پوشش این انجمن از تسهیلات قرض الحسنه درمان پارسیان بهره مند می شوند.

بیماران کلیوی دزفول یک میلیارد ریال تسهیلات از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان دریافت می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا بهنام حسین پور با اعلام این مطلب گفت: اعطای وام قرض الحسنه درمان به بیماران مذکور با معرفی انجمن و با ساده ترین شیوه در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.
    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان که در مراسم امضای این تفاهم نامه در دزفول سخن می گفت اظهار داشت: عدالت تسهیلاتی اصل محوری و راهبرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان است که از دو طریق درصدد تامین صددرصدی آن هستیم.
    وی در همین چارچوب تصریح کرد: صندوق از ابتدای فعالیت تاکنون تلاش کرده است که در وهله اول با شناسایی افراد شایسته برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت قرض الحسنه و سنجش دقیق اهلیت آنها، منابع کمیاب و در عین حال ارزنده ای را که به پشتوانه همت و نیت نیک سپرده گذاران دراختیارش گذاشته شده در قالب تسهیلات به دست نیازمندان واقعی برساند و در وهله دوم تمام کوشش خود را معطوف بر این کرده که سیاست تسهیلاتی عادلانه ای را در سراسر کشور اجرا کند.
    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان افزود: هدف اصلی بانک پارسیان از تاسیس صندوق قرض الحسنه انتفاع و کسب سود نبوده و افق متصور از شکل گیری صندوق، تامین منافع و تسهیلات برای افراد آسیب پذیر جامعه و ایفای نقش موثر در این زمینه است.
    بهنام حسین پور در همین زمینه افزود: تردیدی نیست که نیازمندان به تسیهلات قرض الحسنه در مناطق کمتر برخوردار کشور بیشترند و با این نگاه همواره تلاش کرده ایم که منابع در اختیار صندوق را در اختیار هموطنان این مناطق نیز بگذاریم تا با این اقدام بتوانیم در حد توان و منابعی که در اختیار داریم بخشی از مشکلات  آنان را مرتفع سازیم.
    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در این مراسم که با حضور آقای احسانی نیا رییس انجمن، آقای کوتی عرب رییس حوزه 53 و آقای مجد رییس شعبه دزفول نیز حضور داشتند همچنین به روند حمایتی صندوق از انجمن ها و موسسات و نهادهای حمایتی از بیماران اشاره کرد و گفت: کمک به انجمن های مردم نهاد حمایتی از بیماران یکی از جلوه های بارز ایفای رسالت اجتماعی است که هر بنگاه اقتصادی باید به آن توجه داشته باشد و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به این اقدام همواره به عنوان بخش محوری ادای رسالت اجتماعی خود توجه داشته است..
    احسانی نیا، مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان دزفول نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدام موثر صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان با هدف حمایت از بیماران تحت پوشش این انجمن گفت: حضور و حمایت بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور از انجمن های مردم نهاد حمایتی، علاوه بر دستاوردهای مثبتی که برای افراد تحت پوشش به دنبال دارد موجب دلگرمی و امید در فعالان این انجمن ها برای تداوم تلاشهایشان خواهد بود.
    وی سپس به ارائه گزارشی از عملکرد انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان دزفول پرداخت و گفت: این انجمن تاکنون 140بیمار کلیوی را در سطح شهرستان تحت حمایت خود قرار داده است. در طول سال جاری 12 نفر از این افراد موفق به پیوند کلیه شده اند و در سال گذشته نیز 75 نفر تحت جراحی موفقیت آمیز پیوند کلیه قرار گرفته و 60 بیمار نیز مورد حمایت مالی انجمن مذکور قرار گرفته اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی