عصر بازار

برندگان سومین مرحله جشنواره بزرگ "نوید تابستانه" پرداخت نوین بانک اقتصادنوین معرفی شدند

عصر اعتبار- مراسم قرعه‌کشی سومین مرحله جشنواره نوید تابستانه شرکت پرداخت نوین مربوط به مرداد ۹۴ برگزار و برندگان آن معرفی شدند.

برندگان سومین مرحله جشنواره بزرگ "نوید تابستانه" پرداخت نوین بانک اقتصادنوین معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به دنبال معرفی برندگان مراحل اول و دوم جشنواره نوید تابستانه، مراسم قرعه‌کشی سومین مرحله این جشنواره با حضور مدیران بانک اقتصادنوین و شرکت پرداخت نوین برگزار شد.
    بر اساس این گزارش در قرعه‌کشی سومین مرحله جشنواره نوید تابستانه جوایز ارزنده‌ای شامل 25 سکه تمام بهار آزادی، 80 نیم سکه بهار آزادی، 120 ربع سکه بهار آزادی و 150 کارت هدیه به برندگان تعلق گرفت.
    جشنواره نوید تابستانه از ابتدای خرداد 94 آغاز شد و تا پایان شهریور سال جاری ادامه داشت و با توجه به سطوح تعریف شده جشنواره، ماهانه جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه به برندگان اهدا شد.
    پذیرندگان محترم می‌توانند اسامی برندگان مراحل اول تا سوم جشنواره نوید تابستانه را با مراجعه به وب‌سایت شرکت پرداخت نوین، به آدرس اینترنتی www.pna.co.ir مشاهده کنند.
    همچنین مرکز تماس 24 ساعته پذیرندگان شرکت پرداخت نوین به شماره 48031480-021 آماده پاسخ‌گویی به علاقمندان است.
    لازم به ذکر است شرکت پرداخت نوین از شرکت‌های تحت پوشش بانک اقتصادنوین می‌باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی