عصر بازار

عبور از کویر لوت چقدر هزینه می‌برد؟

عصر اعتبار: برای سفر کردن به شهر کرمان به همراه تورها‌ی گردشگری، با توجه به مدت اقامت، وسیله نقلیه، نوع هتل و خدماتی که ارائه می‌دهند باید چیزی بین ۳۶۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان هزینه کرد.

عبور از کویر لوت چقدر هزینه می‌برد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹:۰۰
  • عبور از کویر لوت چقدر هزینه می‌برد؟
  • عبور از کویر لوت چقدر هزینه می‌برد؟
  • عبور از کویر لوت چقدر هزینه می‌برد؟
  • عبور از کویر لوت چقدر هزینه می‌برد؟
  • عبور از کویر لوت چقدر هزینه می‌برد؟
  • عبور از کویر لوت چقدر هزینه می‌برد؟
  • عبور از کویر لوت چقدر هزینه می‌برد؟

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به نقل از اقتصادنیوز،  استان کرمان پهناورترین استان ایران و واقع در جنوب شرقی کشور و مرکز این استان کلان‌شهر کرمان است.

کرمان به دلیل موقعیت خاص تاریخی، جغرافیایی و فرهنگی خود همیشه به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری و توریستی ایران مطرح بوده و همه ساله میزبان تعداد فراوانی از گردشگران داخلی و خارجی است.
استان کرمان با زیبایی‌های منحصر به فرد طبیعت خود این توانایی و پتانسیل را دارد که در فصل پاییز و زمستان میزبان گردشگران داخلی و خارجی باشد و مطمئناً توجه به این مهم می‌تواند در رونق صنعت گردشگری تاثیرگذار باشد.

بیابان لوت و کلوت‌های شهداد، آبشار دلفارد، تپه‌های شنی ریگان، طبیعت بکر و باغات جیرفت تنها بخشی از ظرفیت‌های بی‌همتای استان کرمان برای گردشگری زمستانه به شمار می‌رود.
جاذبه‌های گردشگری کرمان
حمام گنجعلی‌خان، چایخانه سنتی گنجعلی‌خان، موزه هرندی، بازار سنتی کرمان، موزه سکه، گنبد جبلیه، گنبد مشتاقیه، آتشکده و موزه زرتشتیان از مکان‌های دیدنی در کرمان به شمار می‌روند که بازدید از آنها در برنامه اکثر تورهای گردشگری قرار دارد.

مکان‌های دیگری همچون شاهزاده ماهان، ارگ راین، ارگ بم، آرامگاه شاه نعمت الله ولی، روستای صخره‌ای میمند، تپه باستانی کنار صندل، حمام کابلی‌ها، خانه اسلامیت، قلعه دختر، مجموعه ابراهیم‌خان، مسجد جامع کرمان، مسجد ملک، مقبره خواجه اتابک، آثار و بقایای دایناسورها، کویر شهداد، ارگ ساسانی انار، موزه صنعتی و... نیز از مکان‌هایی هستند که با پرداخت هزینه اضافه، می‌توان از آنها دیدن کرد.
کویر یا دشت لوت دشتی بیابانی در منطقه جنوب شرقی ایران است، این دشت در شمال شرقی شهرستان کرمان قرار دارد و گاهی برای سفر به شهرستان کرمان به همراه تورهای گردشگری باید از این دشت نیز عبور کرد، بنابراین دیدن دشت لوت نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری برای سفر به کرمان به شمار می‌رود.

برای سفر کردن به شهر کرمان به همراه تورها‌ی گردشگری، با توجه به مدت اقامت، وسیله نقلیه، نوع هتل و خدماتی که ارائه می‌دهند باید چیزی بین 360 هزار تومان تا یک میلیون و 370 هزار تومان هزینه کرد.

ساره ناصری

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی