عصر بازار

ارزان‌ترین و گران‌ترین اجاره‌ مسکن مناطق غربی تهران

عصر اعتبار- در میان واحدهایی که در ۹ محله غربی تهران در فصل پاییز برای رهن و اجاره گذاشته شده‌اند، ارزان‌ترین مربوط به واحدی در محله جنت‌آباد و گران‌ترین واحدی در محله گیشاست که به ترتیب با رهن کامل ۲۷.۶ و ۲۶۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند.

ارزان‌ترین و گران‌ترین اجاره‌ مسکن مناطق غربی تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در میان واحدهایی که در 9 محله غربی تهران در فصل پاییز برای رهن و اجاره گذاشته شده‌اند، ارزان‌ترین مربوط به واحدی در محله جنت‌آباد و گران‌ترین واحدی در محله گیشاست که به ترتیب با رهن کامل 27.6 و 260 میلیون تومان آگهی شده‌اند که به گفته مشاوران املاک در مقایسه با فصل تابستان قیمت آنها هنوز تغییری نکرده است.

    فصل تابستان به فصل رونق گرفتن رهن و اجاره مسکن معروف است، در این زمان تقاضا برای اجاره انواع واحدهای آپارتمانی وجود دارد، از این رو مالکان با قیمت‌های بسیار خوبی ملک‌های خود را اجاره می‌دهند، اما برخی می‌گویند که در فصل پاییز نرخ رهن و اجاره پایین آمده و به دلیل اینکه متقاضی کم است، مالکان مجبورند که ملک‌هایشان را با قیمت‌های مناسب‌تری اجاره دهند؛ برخی از مشاوران املاک غرب تهران در این باره نظرات خود را بیان کرده‌اند.

    یکی از مشاوران املاک در محله صادقیه به اقتصادنیوز گفت: به طور یقین پایین آمدن نرخ رهن و اجاره در فصل پاییز اتفاق می‌افتد اما با توجه به اینکه تنها یک هفته از پاییز را پشت سر گذاشته‌ایم هنوز این موضوع مشاهده نشده و در هفته‌های بعدی این اتفاق خواهد افتاد.

    یکی دیگر از مشاوران املاک در جنت‌آباد بیان کرد: در حال حاضر که تغییر چندانی در نرخ رهن و اجاره مشاهده نشده، اما با توجه به سال‌های گذشته حتماً این کاهش قیمت اتفاق می‌افتد.

    در این میان تقریباً تمامی مشاوران املاک پایین‌ آمدن نرخ رهن و اجاره در فصل پاییز را طبق تجارت گذشته تایید کردند، اما اکثر آنها اعلام کردند که هنوز این کاهش قیمت در نرخ‌ها مشاهده نشده است.

    ساره ناصری

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو