عصر بازار

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت عید سعید غدیر خم

عصر اعتبار- فرا رسیدن عیدسعید غدیرخم تجلیگاه شکوفاشدن غنچه های ولایت و رحمت از گلزار معرفت و میعادگاه عاشقان امامت و عدالت ، اسوه حکمت و عزت ، فخر دو عالم، مولای متقیان علی (ع) بر شما تهنیت باد .

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت عید سعید غدیر خم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، من کنت مولاه فهذا علی مولاه
    باسلام
    فرا رسیدن عیدسعید غدیرخم تجلیگاه شکوفاشدن غنچه های ولایت و رحمت از گلزار معرفت و میعادگاه عاشقان امامت و عدالت ، اسوه حکمت و عزت ، فخر دو عالم، مولای متقیان علی (ع) بر شما تهنیت باد .
    سالها از واقعه حجه الوداع می گذرد ، آن روز نبی مکرم اسلام جماعت کثیر مسلمین را فرا خواند تا چراغ هدایت آنان را به دست پرهیزگارترین بنی نوع بشر بسپارد . مردم آمده بودند تا برگزیده اسوه تقوی و دینداری را بشناسند .
    پیغمبر اسلام آنروز گوهر صیقل یافته تعبد ، عصاره فرهیخته کائنات و فخر دو عالم مولای متقیان علی (ع) را که شایسته ولایت بود را به مردم معرفی نمود . حضرت رسول غنای فکری و فرهنگی جامعه اسلامی را در آیینه مالامال از حقیقت علی (ع) سردار عدالت و عزت و تجسم عینی شهامت و معرفت متبلور دید و بدینسان حجت را بر بندگان خدا تمام نمود .
    در این برهه بر ما که خود را از رهروان طریق عدل علوی دانسته و مساوات و عدالت را پیش شرط اساسی توسعه و تعالی در همه ابعاد و زمینه ها می دانیم قرار گرفتن در محور ولایت، فرض محتوم و بهره مندی از محفوظات گرانسنگ دین مبین اسلام بستری مهیا برای توفیق در همه ابعاد زندگی است . بر ماست که از غدیر خم به عنوان مرکز ثقل شکل گیری اندیشه ولایت و نقطه تکوین شجره طیبه امامت به عنوان حبل المتین تولی به ذات اقدس الهی و تبری از هر آنچه زائیده نفاق و شالوده تفرقه است، درس پایداری بیاموزیم و سرلوحه امور خود قرار دهیم .
    ضمن تبریک این عید بزرگ، امیدوارم خداوند متعال شایستگی درک همه ابعاد این واقعه عظیم را به ما ارزانی دارد وهمواره توفیق داشته باشیم از آیینه غدیر برای اعتلای همه جانبه کشور و ارتقای فرهنگ وحدت، درس ولایتمداری بیاموزیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی