عصر بازار

اهدای لوح تقدیر کنفرانس ملی کارآفرینی، تولیدملی و رونق اقتصادی به بانک صنعت و معدن

عصر اعتبار- لوح تقدیرکنفرانس ملی کارآفرینی، تولید ملی و رونق اقتصادی توسط محسن جلال‌پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی مراسمی به بانک صنعت و معدن اهدا شد.

اهدای لوح تقدیر کنفرانس ملی کارآفرینی، تولیدملی و رونق اقتصادی به بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این لوح آمده است: در دنیای امروز کارآفرینان، رهپویان راه سخت و پرپیچ خم پیشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار می‌آیند، با توجه به این مهم مسلم است که کشورهای توسعه یافته موفقیت خود را مرهون زحمات کارآفرینان کوشا و ساعی خود می‌باشند.
    اینک با توجه به فعالیت شایسته و ستودنی شما که هر روز گام‌های مؤثری در جهت کارآفرینی و تولید ملی میهن عزیز ما، ایران اسلامی برداشته‌اید و این گام‌ها را با شرکت در کنفرانس ملی کارآفرینی، تولیدملی و رونق اقتصادی مورخ 7/7/94 تکمیل نموده‌اید بر ما است تا با تقدیری در خور توجه، شما را در این مسیر سخت و پرمشقت، همراهی نمائیم.
    موفقیت روزافزون شما را در عرصة تولید و صنعت کشور از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم. امیدواریم که به فرموده مولای متقیان با کار نیک پاداش نیک درو نمایید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی