عصر بازار

اهداء لوح تقدیر به بانک ایران زمین

عصر اعتبار- لوح تقدیر سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی کشور به بانک ایران زمین اهدا شد.

اهداء لوح تقدیر به بانک ایران زمین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی کشور با حمایت مالی بانک ایران زمین، با حضور هادی قدیمی عضو هیئت مدیره، مجید شایسته معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی و گروهی از مدیران و کارشناسان این بانک در کنار اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و اعضای برجسته خانه معدن و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
    این برنامه از سوی اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی ایران و با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران، بانک ایران زمین، بانک صنعت و معدن و بانک دی برگزار شد.
    هدف از برگزاری این اجلاس از سوی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی فعال سازی معادن غیر فعال، طراحی و تدوین الگوی استفاده بهینه از ذخایر معدنی، برنامه ریزی و نظارت به منظور استیفای حقوق معادن برای پیشبرد و توسعه بخش معدن به عنوان یک ضرورت برای صنایع معدنی کشور اعلام شده بود.
    همچنین لوح تقدیر این همایش از سوی علا میرمحمد صادقی نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران به بانک ایران زمین به‌عنوان جهادگر عرصه صنعت و معدن اهدا شد.
    در متن لوح یاد شده، خطاب به سید محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین آمده است: در روزگاری که منابع سوخت‌های فسیلی رو به پایان است توسعه صادرات غیرنفتی برای میهن عزیزمان از اهمیت بسزائی برخوردار است.
    از این رو پیشرفت صنعت و معدن با رشد اقتصاد کشور برای سرزمینی چون جمهوری اسلامی ایران که مملو از منابع خدادادی است رابطه مستقیم و غیرقابل انکاری دارد.
    در این راستا کسانی که در این حوزه دلسوزانه فعالیت می‌کنند جهادگران قابل تقدیری هستند که سرمایه معنوی مرز و بوم اسلامی عزیزمان به حساب می‌آیند.
    بدینوسیله از شما که در این راه سخت، گام‌های مستحکمی برداشته‌اید و با حضور خود در "سومین اجلاس معدن و صنایع معدنی کشور" در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا بر اعتبار آن افزوده‌اید تقدیر نموده و برایتان روزهای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزومندم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو