عصر بازار

معاون ربیعی اعلام کرد:

جزئیات نشست اشتغالی با مقامات بانکی

عصر اعتبار- معاون وزیر کار با غیرقابل تحمل دانستن بیکاری جوانان برای بسیاری از خانواده ها، گفت: نشستی با مدیران عامل برخی بانک‌ها برای حل مشکلات بنگاه‌ها برگزار شده است.

جزئیات نشست اشتغالی با مقامات بانکی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، حسن طایی گفت: امروز بیکاری جوانان برای بیشتر خانواده ها غیر قابل تحمل است که باید در این زمینه چاره جویی اساسی شود.

    معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه با تاکید براینکه درصدد آموزش شیوه های نوین بازاریابی و تامین منابع مالی برای دانش آموختگان هستیم، گفت: دانش آموختگان مراکز آموزش عالی نباید بانک محور شوند.

    وی ادامه داد: توسعه دانش و مهارت، رشد سرمایه گذاری و تولید، ایجاد محیط مناسب کسب و کار، وجود زیرساخت‌های ict، بستر سازی برای فروش و بازاریابی کالاها، گسترش فرهنگ کار و بهره وری مناسب از نیروی کار، وجود نظام اداری کارآمد و تسهیل گری از جمله راهکارها برای توسعه اشتغال است.

    طایی اضافه کرد: در زمینه منابع مالی نباید بانک محور باشیم، بلکه باید به منابع دیگر نیز اندیشید.

    معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش تورم، اظهارداشت: مهمترین گام در مسیر توسعه اشتغال، باید برای عبور از سیاست‌های انقباضی صورت گیرد.

    این مقام مسئول در وزارت کار گفت: نشستی با برخی مدیران عامل بانک‌های خصوصی برگزار شده و مشکلات بنگاه های اقتصادی در دست بررسی قرار گرفته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی