عصر بازار

مدیرعامل بانک صنعت و معدن :

برای ایجاد حمل و نقل پاک درکنار شهرداری تهران هستیم

عصر اعتبار- علی‌اشرف افخمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: ما برای ایجاد حمل و نقل پاک درکنار شهرداری تهران هستیم.

برای ایجاد حمل و نقل پاک درکنار شهرداری تهران هستیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی که در مراسم ورود ٢۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین جدید، بهره‌برداری از سیستم جدید اتوبوس‌های برقی، راه‌اندازی خطوط شبانه و ورود اتوبوس‌های هیبریدی سخن می‌گفت افزود: ما دراین بانک علاوه بر انجام وظیفه تأمین مالی طرح‌های توسعة صنعتی اجرای مسؤولیت اجتماعی را نیز به عنوان یکی از اهداف خود تعریف کرده‌ایم.
    افخمی بیان داشت: بانک صنعت و معدن از شهردار تهران به خاطر ایجاد فرصت انجام مسؤولیت اجتماعی قدردانی کرده و ما همانطور که تأمین مالی مترو را برعهده گرفتیم، برای ایجاد حمل ونقل پاک نیز درکنار شهرداری تهران هستیم.
    وی گفت: یکی دیگر از زمینه‌های همکاری بانک صنعت و معدن و شهرداری تهران ایجاد مرکز فوق‌تخصصی مغز و اعصاب است که مرکزی برای امدادرسانی به کل منطقه خواهد بود.
    گفتنی است بانک صنعت و معدن با گشایش دو فقره اعتبار اسنادی، جمعاً به مبلغ ٢٥٤ میلیون یوآن، معادل یکهزار میلیارد ریال امکان ورود ٢۰۰ دستگاه اتوبوس شهری BRT از کشور چین را برای شهرداری تهران فراهم ساخته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی