عصر بازار

وام ۱۰۰ میلیونی ساخت مسکن به شورای پول و اعتبار رفت

عصر اعتبار- وزیر راه و شهرسازی از بررسی طرح پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن توسط شورای پول و اعتبار خبر داد.

وام ۱۰۰ میلیونی ساخت مسکن به شورای پول و اعتبار رفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عباس آخوندی در پاسخ به این پرسش که پرداخت وام 100 میلیون تومانی ساخت به انبوه‌سازان در چه وضعیتی قرار دارد، اظهار کرد: این وام در شورای پول و اعتبار است و تصویب می‌شود.

    به گزارش تسنیم، دوشنبه‌ هفته گذشته رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور از اعلام آمادگی رسمی بانک مسکن برای پرداخت وام 100 میلیون تومانی ساخت مسکن خبر داده و به تسنیم گفته بود: این تسهیلات بدون سپرده‌گذاری بوده و پس از دوران ساخت به خریداران منتقل می‌شود.

    برزگر افزود: این تسهیلات بدون سپرده‌گذاری بوده و به انبوه‌سازان پرداخت شده و پس از دوران ساخت به خریداران منتقل می‌شود.

    وی با اشاره به این که در برخی از استان‌ها در حال معرفی برای دریافت این تسهیلات هستیم، بیان کرد: این تسهیلات به اعضای انجمن انبوه‌سازان پرداخت می‌شود.

    وی با اعلام این‌که متناسب با جذب منابع بانک مسکن تسهیلات به صورت شناور به انبوه‌سازان پرداخت می‌شود، گفت: این تسهیلات به پروژه‌هایی تعلق می‌گیرد که حداقل بالای 20 درصد پیشرفت داشته باشد و کارشناس بانک مسکن آنرا تایید کند.

    برزگر یادآور شد: پیشنهاد نرخ سود 14 درصدی را برای این تسهیلات داده‌ایم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی