عصر بازار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد:

کاهش هزینه و افزایش فرصت‌ها با خود‌بانک‌ شهر

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دستگاه‌های خودبانک بانک شهر، از هزینه شهروندان کاسته و بر میزان خلق فرصت‌ها می‌افزاید.

کاهش هزینه و افزایش فرصت‌ها با خود‌بانک‌ شهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید‌ناصر موسوی‌لارگانی با اشاره به مزیت‌های سیستم خودبانک که از سوی بانک شهر راه‌اندازی شده است، گفت: بانک شهر از این طریق حجم وسیعی از  خدماتش را به صورت الکترونیک ارایه می‌کند که باید از آن قدردانی شود.
    نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: در سیستم خودبانک(VTM)، دیگر مشکلات و مسائل درون شعبه مانند صرف زمان و هزینه برای مراجعه به یک شعبه به خصوص، نوبت گرفتن و ... وجود ندارد.
    وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه روزی تمام امور به صورت الکترونیکی انجام شود، گفت: به طور قطع سیستم خودبانک در کاهش هزینه به کارگیری نیروی انسانی و ایجاد ساختمان‌های وسیع و گسترده موثر است.
    موسوی‌لارگانی افزود: با گسترش خدمات الکترونیکی بانک‌ها، میزان رفت و آمد مردم و ترافیک شهر کاهش می‌یابد و در وقت شهروندان که ارزش بالایی نیز دارد صرفه‌جویی می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی