عصر بازار

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و انگلیس در دیدار با مدیر عامل بانک صنعت و معدن

شرکتهای انگلیسی علاقه زیادی برای توسعه همکاری با ایران دارند

عصر اعتبار- رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و انگلیس گفت : شرکتهای انگلیسی علاقه زیادی برای توسعه همکاریهای بلند مدت و همچنین انتقال فنآوریهای نوین به ایران در دوره پساتحریم دارند

شرکتهای انگلیسی علاقه زیادی برای توسعه همکاری با ایران دارند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سر ریچارد دالتون پس از دیدار با مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت : پس از سفر اخیر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران و همچنین بازگشایی سفارت ما در تهران فرصت خوبی برای بررسی زمینه های همکاری و همچنین ارزیابی روش های توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی فراهم شده است .
    وی افزود : در این مذاکرات همچنین زمینه های مورد علاقه طرف های ایرانی برای سرمایه گذاری بررسی شد و در حوزه خودروسازی هم میتوانیم همکاریها را افزایش دهیم .
    ریچارد دالتون با بیان اینکه ایران برای رسیدن به جایگاه واقعی خود درمیان کشورهای در حال توسعه تلاش می کند و آقای روحانی هم به توسعه اقتصادی اهمیت می دهد ، گفت : انگلیس می تواند در زمینه های مختلف از جمله صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و تامین فناوریهای نوین به ایران کمک کند .
    رئیس اتاق مشترک ایران و انگلیس گفت : در مذاکرات امروز درباره موارد همکاری و علایق دو طرف بحث کردیم و امیدواریم زمینه های همکاریهای بلند مدت تجاری و اقتصادی پایدار میان دو کشور فراهم شود .
    گفتنی است ریچارد دالتون به همراه هیاتی شامل 15 مدیر ارشد و کارشناس در بخش‌های انرژی، حقوق، مهندسی و سایر بخش‌ها که به دنبال فرصت حضور در بازار ایران هستند به کشورمان سفر کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی