عصر بازار

برگزاری همایش مدیران عامل سیستم بانکی به میزبانی بانک قوامین

عصر اعتبار: همایش مدیران عامل سیستم بانکی با حضور دکتر ایازی قائم مقام وزارت بهداشت و درمان ، معاونین این وزارتخانه ، دکتر دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، دبیر کل کانون بانک ها ، دبیر شورای هماهنگی بانک ها و مدیران عامل سیستم بانکی با هدف کمک به بهداشت و سلامت جامعه ، بررسی دستورالعمل های صادره از سوی بانک مرکزی و ارائه راهکار جهت اجرایی نمودن آن ها به میزبانی بانک قوامین در مجتمع رفاهی باغ پردیس برگزار شد .

برگزاری همایش مدیران عامل سیستم بانکی به میزبانی بانک قوامین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰
  • برگزاری همایش مدیران عامل سیستم بانکی به میزبانی بانک قوامین
  • برگزاری همایش مدیران عامل سیستم بانکی به میزبانی بانک قوامین
  • برگزاری همایش مدیران عامل سیستم بانکی به میزبانی بانک قوامین

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش ابتدا دکتر نتاج مدیر عامل جدید بانک قوامین ضمن خیر مقدم به حاضرین  و نیز گرامیداشت روزهای دفاع مقدس طی  سخنانی متذکر شد : شعار بانک قوامین به عنوان بانک برتر رهنمون و هدفی است که این بانک در صدد است به سوی آن با هدف تعالی سازمان گام بردارد .

بر پایه همین گزارش پس ازقدردانی ایازی از خدمات ده ساله احمدرضا خطیبی و تبریک انتصاب دکتر نتاج به عنوان مدیر عامل جدید بانک قوامین ، دانش جعفری  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی ضمن دعوت از سیستم بانکی کشور در سرمایه گذاری در بخش سلامت و بهداشت  خواستار حمایت بانک ها از این بخش شد.

وی افزود : بخش بهداشت و سلامت یک بخش عمومی است  و ظرفیت های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری سیستم بانکی دارد  که نتایج معنوی آن نیز در حوزه مسئولیت اجتماعی بانک ها کاملا مشهود و قابل برنامه ریزی  است .عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تحقق  سلامت جامعه را در گرو همکاری و مشارکت کلیه نهاد ها و سازمان ها بخصوص سیستم بانکی دانست .

در ادامه این همایش پیرامون بررسی دستورالعمل های صادره از سوی بانک مرکزی ، موضوع تعیین نرخ کارمزد ریالی و نیز کارمزد تراکنش های  بانکداری الکترونیکی  و نیز پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی  بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی