عصر بازار

دومین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر برگزار می شود

عصر اعتبار- دومین همایش فناوری با حضور مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر در روزهای ۱۴ و ۱۵ مهرماه در شهر مقدس قم برگزار می شود .

دومین همایش سراسری کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این همایش  به میزبانی مدیریت شعب استان قم در زمینه ارائه آموزش های مورد نیاز، سخنرانی های تخصصی و بحث و تبادل اطلاعات و رونمایی از نرم افزار های جدید در روزهای 14 و 15 مهرماه برگزار خواهد شد .

    مهندس نجفی سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات گفت : با توجه به تاکیدات دکتر رضایی مدیر عامل محترم مبنی بر حرکت از سمت جذب منابع به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی و همچنین در راستای تاکید و اهتمام ویژه بر رعایت اصول مشتری مداری توسط کارکنان که مستلزم فعالیت و تلاش هر چه بیشتر کارشناسان فناوری استان ها می باشد، در نظر دارد با هدف یکپارچه سازی و انتقال اهداف و سیاست های موسسه، ارتقاء سطح تعاملات و آموزش کارشناسان این حوزه را با رویکرد نوینی برگزار نماید.

    مهندس نجفی افزود ؛ دومین همایش کارشناسان فناوری اطلاعات با هدف بررسی نقش این حوزه در اجرای موفق این رویکرد با نگاه آموزش محور برگزار می گردد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی