عصر بازار

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد:

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به صندوق‌های خرد محلی

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اعلام حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی گفت: صندوق‌های خرد محلی در صورت راه‌اندازی صد میلیون تومان وام می‌گیرند.

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به صندوق‌های خرد محلی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  ایسنا، اصغر نورالله زاده اظهار کرد: برنامه ایجاد صندوق‌های خرد محلی در راستای توسعه طرح اشتغال روستایی است که قرار است در 14 استان به اجرا درآید و وظیفه صندوق، توانمندسازی و آموزش افراد در روستاها و ساماندهی صندوق‌هاست.

    وی افزود: هم اکنون در بسیاری از روستاها صندوق‌های خرد محلی زنان شکل گرفته و مشاوره‌های لازم برای بازاریابی و فروش زنان روستایی ارائه شده است.

    نورالله زاده ادامه داد: در حال حاضر حمایت مالی از کسب و کارهای خرد و کوچک، خانگی و کارگاه‌های زیر 10 نفر جزو اولویت‌های اصلی صندوق در پرداخت تسهیلات به شمار می‌رود.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: استراتژی‌های متعددی در زمینه حمایت مالی از کسب و کارهای خرد و کوچک داریم که یکی از آنها کمک به راه‌اندازی کسب و کارهای خدماتی و فروشگاهی است.

    به گفته نورالله زاده، حمایت از کسب وکارهای خرد و کوچک در قالب تکمیل زنجیره‌های ارزش، برند سازی و بازاریابی خواهد بود.

    وی صندوق کارآفرینی امید را یکی موثرترین نهادهای حمایت از زنان دانست و افزود: در حال حاضر زنان بخش اعظمی از تولیدات خانگی را به خود اختصاص داده‌اند و عمده کسب و کارهایی که در آنها حضور یافته‌اند موفق بوده است از این رو صندوق در راستای ارزش افزوده و اثربخشی این نوع مشاغل حمایت از زنان را در دستور کار قرار داده است.

    او از افراد پشتیبانی که وظیفه ساماندهی و فروش محصولات تولیدی خانگی و خرد و کوچک را بر عهده دارند به عنوان یکی از گروه‌های مورد حمایت مالی صندوق نام برد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی