عصر بازار

با انعقاد تفاهم‌نامه با کتابخانه ملی انجام شد؛

گام بزرگ بانک دی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور

عصر اعتبار- بانک دی در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و حمایت از انتشارات کتب نفیس اسلامی و ایرانی، با کتابخانه ملی ایران تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

گام بزرگ بانک دی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی و سیدرضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در محل کتابخانه ملی این تفاهم‌نامه همکاری را در 5 ماده به امضا رساندند.

    حمایت مالی و معنوی از جریان کتابخوانی و همکاری با سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حمایت مالی از برگزاری رویدادهای مشترک با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و مشارکت در انتشار نفایس از موارد این تفاهم‌نامه است.

    همکاری کتابخانه ملی با بانک دی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی و برگزاری رویدادهای مشترک نیز از بندهای دیگر این تفاهم‌نامه است.

    در این تفاهم‌نامه آمده است طرفین به منظور هماهنگی، تشریک مساعی، برطرف کردن مشکلات و ابهامات احتمالی در راستای اجرای مفاد توافقنامه و طرح‌های مشترک، کمیته دائمی متشکل از نمایندگان طرفین به مدت دو سال در بانک تشکیل می شود تا در امور مربوط به نظارت، همانگی و تسهیل در اجرای توافق‌نامه را برعهده گیرند.

    در اجرای پروژه‌های پژوهشی، تحقیقاتی، تخصصی و انتشاراتی و برگزاری دوره‌های تخصصی همکاری و شرایط مناسب را برای ارائه منابع و امکانات پژوهشی به مدت دو سال فراهم کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی