عصر بازار

سود هر سهم بانک سرمایه حدود ۶۰ درصد کم می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک سرمایه اعلام کرده با توجه به تعدیلات، سود خالص پیش بینی شده برای سال مالی ۹۴ که در مرحله حسابرسی است برابر با ۴۰۸ میلیارد ریال یعنی به ازای هرسهم ۱۰۲ ریال در نظرگرفته شده است

سود هر سهم بانک سرمایه حدود ۶۰ درصد کم می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از نسیم، مدیرعامل بانک سرمایه اعلام کرده با توجه به تعدیلات،سود خالص پیش بینی شده برای سال مالی 94  که در مرحله حسابرسی  است برابر با 408  میلیارد ریال یعنی به ازای هرسهم 102 ریال در نظرگرفته شده است.
    خیرالله بیرانوند، این اظهارات را درنامه ای که به"صابرجعفروندآذر"،مدیر اداره نظارت برناشران  فرابورس ارسال کرده، اعلام داشته است.
    وی، درادامه گفته است که سود خالص  پیش بینی  شده  برای  سال  مالی منتهی به 29  اسفند ماه سال 94  حسابرسی  نشده، پیشتر درسامانه اطلاع رسانی  ناشران با سرمایه  4000 میلیارد ریال  به مبلغ 1026 میلیارد ریال یعنی به ازای هرسهم 257 ریال ارسال شده است.
    درانتهای این نامه از مدیر اداره  نظارت بر  ناشران  فرابورس خواسته شده تا با توجه به  ارسال  گزارش  حسابرسی، نسبت به بازگشایی  نماد معاملاتی بانک سرمایه که از تاریخ  29 تیرماه سال جاری  متوقف بوده اقدام لازم صورت گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی