عصر بازار

ابتکاری نو در قرض گرفتن پول از همکار

عصر اعتبار- رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که کارت بانکی شهروند همدانی را کپی و از حساب وی مبلغ قابل توجهی برداشت کرده بود، خبر داد.

ابتکاری نو در قرض گرفتن پول از همکار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تابناک، سرهنگ امینی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی ،موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

    رئیس پلیس فتا همدان در ادامه گفت: به گفته شاکی در حالیکه کارت بانکی نزد خودش بوده از طریق خود پرداز از حساب بانکی وی برداشت صورت گرفته است.

    این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی ،فردی که با استفاده از این روش موفق به کپی و خالی کردن حساب بانکی شاکی پرونده شده بود ،شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه ای دستگیر شد.

    سرهنگ امینی اظهار کرد:. متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان کرد برای قرض گرفتن وجه نقد نزد شاکی که از همکاران بنده می باشد رفتم که او از این کار امتناع کرد و من هم در فرصتی که پیدا کردم از کارت بانکی وی یک نسخه کپی تهیه و تصمیم گرفتم شخصا از حساب بانکی وی برداشت کنم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی