عصر بازار

به میزبانی بانک کشاورزی؛

متن سخنرانی رئیس اتحادیه آپراکا در شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا

عصر اعتبار- چودوری رئیس اتحادیه آپراکا در شصت وششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا که هجدهم مهرماه به میزبانی بانک کشاورزی در بابلسر برگزار شد، سخنرانی کرد. متن سخنرانی وی در ادماه می آید:

متن سخنرانی رئیس اتحادیه آپراکا در شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، باعث افتخار اینجانب است که در شصت وششمین جلسه کمیته اجرایی آپراکا به شما ملحق شدم. به نمایندگی از کمیته آپراکا صمیمانه حضور شمارا در این اجلاس در بابلسر خوش آمد می گویم.

    همانطور که می دانید آپراکا در توسعه بخش کشاورزی و روستایی منطقه و بهبود تبادل دانش و تخصص از اکتبر 1997 فعال بوده است. هم اکنون آپراکا با 76 موسسه عضو از 21 کشور آسیا و اقیانوسیه فعالیت می کند و توسعه و پیشرفت آپراکا یقینا نتیجه مشارکت فعال و حمایت همه جانبه اعضا در این سالهاست.

    آپراکا در تلاش است تا به غیر از عضو پذیری از موسسات مالی،از نهادهای دولتی و غیر دولتی و دانشگاههای کشور های مختلف آسیا و اقیانوسیه عضو بپذیرد تا با فعالیت های خود بخش روستایی و کشاورزی را توسعه بخشد. افزایش اعضا قطعا به تحقق چشم انداز های آپراکا کمک می کند.

    با افتخار از این امور آگاهم که دو پروژه ایفاد به نام های « فعالیت های سراسری در نمونه های پایدار فقر» و « بهبود دستیابی مردم فقیر روستایی به خدمات مالی پایدار از طریق گفت و گوی خط مشی،ظرفیت سازی و تبادل دانش در سرمایه گذاری روستایی»از طریق آپراکا در حال اجراست.در همین رابطه، از ایفاد،محققان و موسسه های عضو برای حمایت همه جانبه و مداوم صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

    از دو پروژه یاد شده یک پروژه در مارس 2016 به اتمام خواهد رسید. من بر این باورم که این پروژه تأثیر بسزایی در توسعه سرمایه گذاری روستایی و کشاورزی در منطقه خواهد داشت.

    جای خوشحالی است که آپراکا پروژه جدیدی را در سرمایه گذاری ارزش؛ پیوسته آغاز خواهد کرد تا ارزش زنجیره کشاورزی در آسیا واقیانوسیه افزایش یابد.

    این اجلاس فرصت ارزشمندی را برایمان فراهم می کند تا میزان پیشرفت سال گذشته برنامه راهبردی آپراکا را برای 2013 تا  2018 ارزیابی کنیم.

    اعتقاد قلبی من این است که اهداف تعیین شده در برنامه های راهبردی، تنها با مشارکت فعال موسسات عضو صورت می پذیرید و این جلسه فرصتی تا با تصمیمات مناسب برای تحقق اهداف راهبردی در زمانبدی درست و با کیفیت مطلوب اقدام کنیم.

    در خاتمه صمیمانه از بانک کشاورزی ایران برای برگزاری این اجلاس  قدردانی می کنم که شرایطی فراهم کردند تا به مبادله دانش و تجربه بپردازیم.همچنین از اعضای آپراکا و دیگر شرکت کنندگان برای حمایت مداوم و حضور در این جلسه تشکر می کنم.

    انتظار می رود همگی برای به ثمر رسید اهداف این اجلاس در توانمند سازی بانوان کشورهای خود  همکاری نزدیکی داشته باشیم

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی