عصر بازار

تسهیلات ویژه بانک دی برای دندانپزشکان

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک دی در اختتامیه پانزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران از ارائه تسهیلات ویژه بانک دی به جامعه دندانپزشکان کشور خبر داد.

تسهیلات ویژه بانک دی برای دندانپزشکان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس علی مهبودی در این مراسم اظهار کرد: برگزاری کنگره بزرگ پریودنتولوژی و ارائه دستاوردهای نوین نشان از ورود به مرحله جدیدی در این بخش دارد و جای بسی خوشحالی است که دندانپزشکی در ایران به سرعت در حال پیشرفت است.

    معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نیز همکاری شکل گرفته بانک دی در دو حوزه آمادگی خود را برای حمایت از دندانپزشکان اعلام می‌کند؛ ابتدا همکاری با انجمن پریودنوتولوژی ایران و تعریف بسته خدمات بانکی و ارائه به اعضا و دیگری همکاری با تک تک اعضا در زمینه خدمات بانکی.

    وی با اشاره به برنامه‌های بانک دی برای تقویت و گسترش بانکداری اختصاصی تصریح کرد: ما آمادگی جدی خود را برای حمایت از شما اعلام می‌کنیم و در قالب بانکداری اختصاصی و گذر از مرحله خدمات شعبه‌ای، بانکی در درون بانک را به هر یک از دندانپزشکان اختصاص می‌دهیم.

    بر اساس این گزارش در مراسم اختتامیه پانزدهمین کنگره پریودنتولوژی ایران با اهدای تندیس و لوح، از مدیرعامل بانک دی به دلیل حمایت‌ مالی بانک از کنگره و اعلام آمادگی برای ارائه تسهیلات به دندانپزشکان تقدیر شد که این لوح از سوی آقای مهبودی دریافت شد.

    همچنین بانک دی با برپایی غرفه در محل نمایشگاه کنگره علاوه بر ارائه برخی از خدمات پولی و بانکی به معرفی تسهیلات و خدمات بانک پرداخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی