عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه تعاون :

روند رو به رشد فعالیت بانک توسعه تعاون زمینه ساز افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی خواهد شد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون : توجه خاص به کیفیت منابع و اتخاذ راهکار مناسب در تجمیع منابع ارزان قیمت باعث اثر بخشی تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون بر رفتارهای اقتصادی تعاونگران خواهد شد.

روند رو به رشد فعالیت بانک توسعه تعاون زمینه ساز افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر محمد علی سهمانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همایش فصلی مدیران ستادی و استانی این بانک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون روند مناسبی را در تجمیع منابع اتخاذ کرده که با بهره گیری از ظرفیت های موجود علاوه بر رشد کمی به دنبال فراهم نمودن شرایط لازم در کیفی سازی فعالیت اقتصادی بنگاه های تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی می باشد.

    دکتر سهمانی با ارزیابی عملکرد شش ماهه اول این بانک، شاخص های ارزیابی را مثبت و روند فعالیت این بانک را نسبت به مدت مشابه در سال قبل مطلوب ارزیابی کرد.

    وی با تاکید بر اینکه با اعمال مدیریت صحیح بر منابع و مصارف ، تسهیلات پرداختی این بانک تا پایان شهریورماه سال جاری از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است گفت: خوشبختانه بانک در این خصوص از منابع خارج از بانک استفاده نکرده و تمامی تسهیلات پرداختی بانک با اتکاء به منابع داخلی بوده است .

    دکتر سهمانی ضمن اشاره به اینکه آموزش نیروی انسانی در کیفی سازی فعالیت بانک از زمره برنامه های جدی و در دست اجرا می باشد گفت: بی تردید منابع انسانی یکی از ارزشمندترین دارائی های هر بنگاه محسوب می گردند و بانک توسعه تعاون همواره به دنبال شناسایی، بهگزینی ، ظرفیت بخشی و توسعه نیروی انسانی در سطح ستاد و صف می باشد.

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه توانمندی سازی پرسنل جز از طریق آموزش علمی و عملی و به صورت مداوم و مستمر توام با اعمال نظارت بر رفتار و شیوه خدمات رسانی آنان میسر نمی گردد گفت بانک توسعه تعاون این مهم را به عنوان سرلوحه برنامه های اجرائی و عملیاتی خود قرار داده است و علاوه براین با پیش بینی سخت افزار، نرم افزار و فضای آموزشی مناسب تمامی تلاش خود را معطوف نیازسنجی برای تعریف بسته های آموزشی اثر بخش در تمامی سطوح پرسنل نموده است .

    یاد آور می شود که این همایش طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 16 و 17 مهرماه در ارومیه برگزار گردید

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی