عصر بازار

دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید استان های بانک قرض الحسنه مهر برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم افتتاحیه دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور دولتی مدیرعامل، غفاری عضو هیات مدیره، توکلی مدیر امور شعب استان ها، یونسی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، صادقی رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی، اقدامی رئیس اداره سازمان و برنامه ریزی و جمعی از کارکنان جدید در محل سالن اجتماعات بانک برگزار شد.

دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید استان های بانک قرض الحسنه مهر برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این دوره آموزشی از روز شنبه مورخ 18 مهر ماه آغاز و به مدت یک هفته با حضور اساتید مختلف ادامه دارد.

    آشنایی با ساختار و تشکیلات بانک، مبانی بانکداری، امور تحویلداری، فرهنگ سازمانی، مشتری مداری و بازاریابی و غیره از محور های مدنظر در این دوره از کلاس های آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام می باشد.

    دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص تبیین فعالیت های بانک بیان داشت: ماموریت ما توجه به آحاد مردم به ویژه نیازمندان جامعه می باشد و شما به عنوان یک کارگزار در نظام بانکی کشور با ید اهتمام لازم را داشته باشید.

    وی ادامه داد: وظیفه ما ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پیاده سازی الگوی صحیح قرض الحسنه در سراسر کشور و توجه به اصول مشتری مداری است.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: مشتری مداری، نوآوری، خلاقیت، فعالیت های علمی و غیره در ارتقاء سطح ارائه خدمات بانک موثر بوده و کلیه کارکنان باید در توجه ویژه به این محور ها اهتمام ورزند.

    تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک در مراسم افتتاحیه با تاکید بر لزوم شناخت سوابق بانک و آینده آن بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با تخصص و دانش پیش میرود و برای دستیابی به سطوح بالاتر باید این توانمدی ذهنی، علمی و عملی را در خود ایجاد کنیم.

    وی در خصوص تبین فعالیت و محورهای بانک افزود: محدوده ای برای این بانک ترسیم شده که با سایر بانک های تجاری تفاوت ویژه ای دارد که بر اساس آن خدمات و سرویس های بانکداری صرفا بر محور قرض الحسنه استوار است.

    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: خدمت به اقشار نیازمند جامعه به منظور رفع احتیاجات ضروری و توانمندسازی آنان، هدف و مسیر تدوین شده برای این بانک است و برای اینکه به اهداف سازمان نائل شویم باید به کارمان علاقه مند باشیم.

    غفاری تصریح کرد: نظم و انضباط، شادابی و نشاط، امانتداری و مسئولیت پذیری از محورهای تحقق مشتری مداری است که باید کلیه کارکنان در اهتمام به آنها مجدانه تلاش نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو