عصر بازار

تاکید مشاور وزیر کشور بر گسترش زمینه همکاری های دو جانبه با بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- حسنی مشاور وزیر و مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور در دیدار با سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بر تقویت همکاری های دوجانبه میان هر دو مجوعه تاکید کرد.

تاکید مشاور وزیر کشور بر گسترش زمینه همکاری های دو جانبه با بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دولتی در این دیدار با اشاره به اهمیت بانکها در خروج از رکود اقتصادی گفت: بانک‌ها از نقش و جایگاه مهمی برای خروج کشور از شرایط رکود و تحقق اقتصاد مقاومتی برخوردار هستند و رویکرد نظام بانکی می تواند تاثیر بسزایی در بهبود شاخص های اقتصادی داشته باشد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: بی شک  رشد و توسعه کشور در گرو استفاده صحیح از نیروی انسانی است و این مهم در صورتی محقق می شود که انگیزه لازم به منظور شکوفاهی استعداد و پتانسیل های بالقوه عوامل کار از طریق افزایش خدمات رفاهی آنان به وجود آید.

    وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارائه تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح های حمایتی، وجوه اداره شده و اعتبار در حساب جاری به منظور تامین مایحتاج ضروری و توانمندسازی نیازمندان و پرسنل زحمتکش، می تواند به افزایش بهره وری نیروی انسانی و رفع دغدغه های کارکنان کمک های شایسته ای نماید.

    دولتی تصریح کرد: با وجود نو پا بودن، این بانک توانسته است بر اساس موازین اسلامی یک بانک مدرن و کارآمد را پایه گذاری نماید و در توسعه فرهنگ قرض الحسنه و کاهش آسیب های اقتصادی – اجتماعی ناشی از تحریم ها موثر باشد.

    حسنی مشاور وزیر کشور بیان داشت: وجود نظام بانکى کارآمد باعث مى‌شود تا جامعه در مقابل نوسانات وبحران هاى اقتصادى، عکس‌العمل هاى مناسب داشته باشد و پیوسته به سمت اشتغال کامل و رفاه عمومى حرکت نماید.

    وی افزود: بانک ها به عنوان قلب تپنده نظام پولی نقش حایز اهمیتی در مدیریت نقدینگی به منظور توسعه و آبادانی صنعت و رشد و پیشرفت اقتصاد کشور ایفا می کنند.

    مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور  ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه تاثیر بسزایی در توانمندسازی نیازمندان دارد و سازمان های دولتی و خصوصی با سپرده گذاری در این بانک می توانند در تامین منابع به منظور اعطای تسهیلات قرض الحسنه در این امر مشارکت نمایند.

    در پایان بر برگزاری جلسات کارشناسی به منظور تقویت مشارکت و همکاری های دوجانبه در راستای بهبود و افزایش خدمات رفاهی کارکنان هر دو مجموعه تاکید شد.

    شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل دفتر کار مشاور وزیر و مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور  برگزار شد، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی