عصر بازار

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بانک دی همواره جلودار و پیشگام در کارهای خیر بوده است

عصر اعتبار- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران ما در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه ورزش حضور برجسته ای داشته‌اند، گفت: آن‌ها توانسته‌اند فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را حفظ کرده و به افتخارآفرینی در تمام عرصه‌ها بپردازند.

بانک دی همواره جلودار و پیشگام در کارهای خیر بوده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی و فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران، رونمایی از کارت ورزشی بانک دی و تجلیل از قهرمانان ایثارگر با ابراز خوشحالی از حضور در میان جامعه ورزشی افتخار آفرین برای کشور، فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را گرامی داشت و گفت: برکت انقلاب اسلامی ایران، زندگی و سلامتی ما از امام حسین (ع) است.

    نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به دو عامل محدثه و مبقیه در ایجاد و استمرار یک حادثه و مسیر، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) با غرس درخت اسلام، عامل محدثه اسلام و امام حسین (ع) با آبیاری، حفظ و انتقال آن تا به امروز، عامل مبقیه اسلام هستند، از همین رو پیامبر اسلام (ص) می‌فرمودند «حُسَيْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَيْنٍ»، چرا که این دو بزرگوار لازم و ملزوم یکدیگر بودند.

    معاون رییس جمهور تأکید کرد: محصول این دو عامل محدثه و مبقیه و هدف دین اسلام، اصلاح جامعه، دعوت مردم به خدا، دور کردن جامعه از گناه، دادن درس اخلاق به جامعه و ساخت یک جامعه سالم توحیدی بود. امام حسین (ع) این هدف را تبدیل به یک فرهنگ کرد که حفظ و ترویج این فرهنگ والای عاشورایی با عنوان فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

    حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به سخنان رییس جمهوری اسلامی ایران در نخستین نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: بنا بر تعبیر رییس جمهوری، ما حتی اگر مسئله جنگ را هم نداشتیم به حفظ این فرهنگ در جامعه نیازمند بودیم چرا که این فرهنگ که فرهنگ امام حسین (ع) است، عامل زنده نگه‌دارنده هر جامعه ای است.

    نماینده ولی فقیه در بنیاد با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) در کل جامعه رسوخ کرده است، گفت: جانبازان و ایثارگران ما در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه ورزش حضور برجسته ای داشته‌اند. آن‌ها علی رغم داشتن نقص عضو جسمانی، توانسته‌اند فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را حفظ کرده و به افتخار آفرینی در تمام عرصه‌ها بپردازند.

    حجت الاسلام و المسلمین شهیدی ورود بانک دی در فعالیت‌های فرهنگی از جمله در زمینه کتابخوانی را مثبت ارزیابی کرد و با تبریک انعقاد تفاهم‌نامه میان بانک دی و فدراسیون شنا به عنوان کاری نو و ابتکاری، افزود: شراکت همگانی در حفظ، رشد و تعالی جامعه در تمام ابعاد تأثیر بسیاری دارد. بانک دی نیز همواره جلودار و پیشگام در کارهای خیر بوده و ما امیدواریم شاهد موفقیت این بانک ارزش آفرین در تمام عرصه‌ها و کارهای مثبت باشیم.

    لازم به ذکر است کارت ورزشی چند منظوره بانک دی در این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر احمدشفیع زاده مدیرعامل بانک دی، سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، افشارزاده مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان و رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو رونمایی شد.

    همچنین در پایان این مراسم از سیروس طاهریان، جواد پذیرفته، مجید فرزان فر به عنوان ایثارگران صاحب افتخار در سه رشته ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو و از تقی عسگری به عنوان پیشکسوت شیرجه و از جمال چاوشی فر، مجتبی ولی پور و حمید رضا مقدم به عنوان افتخار آفرینان این سه رشته ورزشی تجلیل شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی