عصر بازار

درنیمه اول امسال ۵۵ طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد

عصر اعتبار- در ٦ ماه اول سال جاری٥٥ طرح کوچک، متوسط و بزرگ صنعتی با بهره‌مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره‌برداری رسیده و تولید خود را آغاز کرده‌اند.

درنیمه اول امسال ۵۵ طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، با آغاز به کار این واحدهای تولیدی که از حدود ٢ هزار و ٢۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک یاد شده استفاده کرده‌اند برای بیش از یکهزار و ٩۰٤ نفر اشتغال ایجاد شده است.
    بیشترین حجم تسهیلات اعطایی برای افتتاح طرح‌های یاد شده به حدود ٣٥٨ میلیارد ریال بالغ می‌شود که به پنج طرح صنعتی در استان کرمان اختصاص یافته و برای ١٩٢ نفر امکان اشتغال فراهم آورده است.
    دومین رتبه در دریافت تسهیلات اعطایی برای افتتاح این طرح‌های صنعتی به استان مازندران تعلق داردکه با اعطای حدود ٣٥٢ میلیارد ریال تسهیلات، برای حدود ٢١۰ نفر شغل ایجاد شده است.
    بزرگترین طرح به بهره‌برداری رسیده در این مدت از نظر حجم تسهیلات دریافتی و ایجاد اشتغال، صنایع تولیدی پلی‌استایرن انبساطی سهند است که اخیراً و همراه با سفر هیأت دولت به استان مازندران در شهرستان بابل افتتاح شده است.برای راه‌اندازی این طرح حدود ٣٣٢ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و در نتیجه آن برای ١٤٨ نفر امکان اشتغال ایجاد شده است.
    گفتنی است، بانک صنعت و معدن به عنوان تنها بانک توسعه‌ای- تخصصی بخش صنعت و معدن کشورمان طی سال‌های اخیر نقش مهمی در تأمین مالی طرح‌های صنعتی داشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی