عصر بازار

جراح کارت،خدمتی متمایز از بانک انصار

عصر اعتبار: مراسم رونمایی از جراح کارت بانک انصار،با حضور جمعی از جراحان منتخب واعضای هیئت مدیره پرتال جراحان ایران برگزار شد.

جراح کارت،خدمتی متمایز از بانک انصار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰
  • جراح کارت،خدمتی متمایز از بانک انصار
  • جراح کارت،خدمتی متمایز از بانک انصار
  • جراح کارت،خدمتی متمایز از بانک انصار

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، مراسم رونمایی از جراح کارت  بانک انصار  با استقبال شایسته اعضاء وهیئت مدیره پرتال جراحان ایران همراه بود.

این مراسم در محیطی صمیمی وخانوادگی و باحضور جمع کثیری از جراحان شاخص کشور و حمایت ویژه بانک انصار برگزار شد وحاضران با خدمات ویژه بانک انصار برای جامعه جراحان آشنا شدند.

جامعه جراحان یکی از گروه های هدف شاخص بانک انصار برای ارائه خدمات ویژه ومتمایز به شمار می آید وبر اساس برنامه بازاریابی بانک انصار،ایجاد مزیت های رقابتی نسبت به رقبا وبازاریابی هدفمند ،همراه با شناخت صحیح مشتری ودرک نیازهای جامعه هدف وایجاد خدمات متمایز برای گروه های مختلف بر اساس نیازهای واقعی دردستور کار بانک انصار قرار گرفته و با همراهی وهمکاری پرتال جراحان ایران ، خدمات ومحصولات بانکی ویژه ای برای این قشر در نظر گرفته شده است.

جراح کارت کارتی چند منظوره است که علاوه بر نشان بانک انصار وپرتال جراحان کشور،مشخصات کامل صاحب کارت بر روی آن درج شده است.

این کارت حساب کوتاه مدت با مزایای ویژه ای را پشتیبانی می کند وقابل استفاده در کلیه درگاه های الکترونیک است.
با توجه به قابلیت خاص ومتمایز این کارت وبهره مندی از تکنولوژی RfId، جراحان محترم دارنده کارت ،امکان بهره مندی از تخفیفات متمایز وقابل توجه این کارت را در کلیه پذیرنده های بانک از طریق  عضویت در باشگاه مشتریان بانک انصار داشته وهمچنین امکان بهره مندی از خدمات وتخفیفات ویژه از طریق مبادی طرف قرارداد پرتال جراحان ایران از قبیل؛نمایندگی های خودرو وپروژه های ویژه اداری،تجاری ومسکونی را دارا خواهند بود.

در این مراسم با حضور اعضای هیئت مدیره پرتال جراحان کشور ومدیر کل بازار یابی وتبلیغات بانک انصار،از جراحان برگزیده با اهدای لوح تقدیر وتندیس قدر دانی شد.

همچنین مراسم رونمایی نمادین جراح کارت با حضور اعضای هیئت مدیره،نمایندگان بانک انصار وپزشکان برگزیده برگزار ونماد حجمی جراح کارت توسط این عزیزان امضاء شد.

اجرای بر نامه موسیقی به خوانندگی  علی لهراسبی از بخش های ویژه این مراسم بود وبااستقبال زیاد حضار وشرکت کنندگان همراه بود.
در حاشیه این مراسم باجه خدمات آنلاین بانک انصار فعال بوده ودر حین برگزاری مراسم،ضمن انجام مشاوره خدمات بانکی به جراحان محترم،نسبت به افتتاح حساب و صدور جراح کارت برای متقاضیان اقدام ،که این امر با استقبال خوب جراحان همراه بود وموجبات رضایتمندی این بزرگواران را فراهم کرد.

همچنین جراحان گرامی وخانواده های آنان در حاشیه این مراسم خدمات بانکی قابل ارائه از سوی بانک انصار وخدمات مشاوره سرمایه گذاری واقتصادی از سوی شرکتهای زیر مجموعه بانک به استحضار حضار رسید که با استقبال خاصی مواجه گردید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو