عصر بازار

دستورالعمل جادویی برای میلیونر شدن چیست؟

عصر اعتبار- اکثر ثروتمندان در نقاط خاص رفتار های شبیه به هم و مشترکی را نشان می دهند و ویژگی های مشترکی در اخلاق آن ها وجود دارد که در به دست آوردن ثروت آن ها کمک می کند.

دستورالعمل جادویی برای میلیونر شدن چیست؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، تلاش زیاد، تحصیلات، سرمایه گذاری زیرکانه، قابلیت ریسک پذیری اصلی ترین شاخص ها برای موفق شدن در سرمایه گذاری و به دست آوردن پول است.

    سی ان ان مانی تحقیقات بیشتری در باب پول و به دست آوردن ثروت انجام داده است و نقطه مشترک در رفتارها و منش افراد پول دار پیدا کرده است.  این رفتار ها بین اکثر ثروتمندان مشترک است.

    موسس شرکت: وارد تجارت شدن مسیر مشترکی برای ثروتمندان است؛ در حالی که از دکترها، وکلا و رییس شرکت ارزش خالص آن 5 میلیون دلار بیشتر است. افرادی که تجارت و بیزینس را شروع می کنند، ارزش خالصشان بالا است.

    همیشه سر وقت: 40 ساعت کاری در هفته برای برخی از افراد کار نیمه وقت به حساب می آید، به خصوص برای کسانی که تجارت راه اندازی می کنند. برای آنها 60 تا 80 ساعت کاری عادی تر است.

    دارای انرژی زیاد:بیشتر افراد ثروتمند دارای انرژی زیادی هستند و نیازی به خواب زیاد ندارند و بیشتر از بردن لذت می برند.

    اکثر افراد ثروتمند نگاه بازی دارند و شکست ها و موفقیت های خود را پیش بینی می کنند و توانایی چنین کاری را دارند که انرژی خود را برای کاری که ممکن در آن موفق شوند، متمرکز کنند.

    اعتماد به نفس بسیار زیاد: حسی که می توانند همه کاری را انجام دهند و در آن موفق شوند. اعتقاد دارند که دنیا کار تجاری و ایده های جدید آن ها را قبول می کند. در حالی این حس در ثروتمندان زیاد است که موجب خودخواه شدن آنها می شود.

    بینا، فهمیده: ثروتمندان می دانند که در تمامی موضوع ها باهوش ترین و موفق ترین فرد نیستند، ولی می دانند که چگونه اطرافیان خود را انتخاب کنند و در جمع افراد موفق خود را قرار بدهند و این کار باعث می شود آنها راجع به موضوعات مختلفی اگاه شوند و دید پیدا کنند.

    فروتن: اکثر ثروتمندان نوع زندگی خود را به دلیل ثروت خود تغییر نمی دهند و اصالت رفتار و منش خود را نگه می دارند.

    ریسک پذیر، ولی بدون فکر و انگیزه کاری را انجام نمی دهند: هر فردی که بیزینسی را راه اندازی می کند، به طور طبیعی ریسک پذیر است. سرمایه گذاری که انجام می دهند یا تجارتی را که راه اندازی می کنند، شاید با بودجه کم باشد، ولی تا در آن تجارت موفق نشوند و برایشان معنی دار نشود دست نمی کشند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو