عصر بازار

اقدامی دیگر در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی؛

افتتاح مدرسه در زاهدان، توسط بانک پاسارگاد

عصر اعتبار- بانک‌پاسارگاد در ادامه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، یک مدرسه دیگر در شهر زاهدان افتتاح کرد.

افتتاح مدرسه در زاهدان، توسط بانک پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی مراسمی که با حضور مسئولان استانداری، فرماندار، مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، اعضای شورای شهر، مسئولان آموزش و پرورش منطقه، مسئولان محلی و مدیران ارشد بانک‌ پاسارگاد برگزار شد، مدرسه پاسارگاد که توسط بانک‌ پاسارگاد، در شهر زاهدان ساخته‌‌شده‌است، افتتاح شد.

    این مدرسه دارای 6 کلاس و در مساحت 376 مترمربع زیربنا و 500 متر محوطه‌سازی، با هزینه 5 هزار و 500 میلیون ریال، در این منطقه محروم ساخته و جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان افتتاح شد.
    گفتنی است بانک‌ پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های‌اجتماعی خود از سال 1393- سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی-  تاکنون اقدام به ساخت چندین مدرسه و کتابخانه کرده‌است که تعدادی از آنها افتتاح و تعدادی نیز در حال ساخت و آماده‌سازی ‌هستند. این بانک همچنین اقداماتی از قبیل حمایت از موسسات عام‌المنفعه و جمعیت‌های خیریه، ساخت بیمارستان، خانه‌های بهداشت، حمایت از نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور سراسری تا هر مقطعی که ادامه تحصیل دهند، توجه ویژه به بحث ورزش و حمایت از ورزشکاران تیم‌های مختلف مانند کشتی، فوتسال، کوهنوردی و ...، حمایت از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی، کمک به آزادی زندانیان مالی غیرمقصر، پشتیبانی از هنرمندان و فعالیت‌های هنری، کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و ... را در کارنامه خود دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی