عصر بازار

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی:

سه روز تاخیر در پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنسشتگان تا پایان امسال

عصر اعتبار- مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: اجرای نظام پرداخت متمرکز مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی،سه روز تاخیر در پرداخت حقوق این افراد را تا پایان امسال موجب می شود.

سه روز تاخیر در پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنسشتگان تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا، محمد قوامی با اعلام این خبر گفت:به منظور برقراری عدالت نسبی و رفتار یکسان درپرداخت حقوق و شناسایی هم پوشانی ها نظام پرداخت متمرکز مستمری بگیران وبازنشستگان تامین اجتماعی از آبان ماه اجرایی می گردد.

    وی اظهار کرد:در حال حاضر بیش از 90 درصد مستمری بگیران سازمان، حقوق خود را از طریق بانک رفاه کارگران ودرفاصله زمانی پنجم لغایت 25 هرماه دریافت می نمایند .
    وی افزود : در برنامه تدوینی مقرر است تا از آبان ماه جاری بازنشستگانی که درروزهای پنجم الی 19 ماه مستمری دریافت می نمودند در هر ماه سه روز از موعد قبلی دیرتر حقوق شان واریز گردد.
    وی تاکید کرد : این روند تا پایان اسفند امسال ادامه دارد و تا رسیدن به دوره زمانی 20 لغایت 27 ماه تکرار گردیده و پس از آن از سال 95 تثبیت خواهد شد .
    مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: به طور مثال اگر زمان واریز حقوق مستمری بگیر تاکنون پنجم هر ماه بوده است در آبان سال 94 درروز هشتم ، در آذر ماه یازدهم ، در دیماه چهاردهم ، در بهمن ماه هفدهم و در اسفند بیستمین روز ماه حقوق دریافت خواهد نمود .
    وی افزود : اگر فردی در روز سیزدهم ماه حقوق دریافت می کرده است در آبان ماه در روز شانزدهم ، آذرماه روز نوزدهم ، دیماه روز بیست ودوم و بهمن ماه در روز بیست وپنجم ماه حقوق خواهد گرفت .
    قوامی اظهار کرد : مستمری بگیران می توانند به منظور کسب اطلاع دقیق از زمان های دریافت مستمری خود درماه های باقیمانده سال ، روز دریافت مستمری خود تا کنون را به سامانه پیامکی 1000142 ارسال تا زمان واریز حقوق آنها درماه های مختلف تا اسفند ماه به آنان به صورت پیامک اعلام گردد.
    این مسئول بیان کرد : اطلاع رسانی گسترده از طریق رسانه های گروهی ، جراید و تبلیغات محیطی طی روزهای آینده از طریق شعب تامین اجتماعی ، بانک رفاه و کانون های بازنشستگی صورت می گیرد.
    وی تاکید کرد: مستمری بگیران و بازنشستگان به هیچ وجه نگران نباشند و این وضعیت صرفا تا پایان اسفند ماه امسال خواهد بود.
    دو میلیون و 333 هزار و 665 نفر در این استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که از این تعداد 850 هزار و 544 نفر بیمه شده اصلی و یک میلیون و 483 هزار و 121 نفر بیمه شده تبعی می باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی