عصر بازار

حضور بانک شهر در نمایشگاه بین‌المللی تراکنش

عصر اعتبار- همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش، ۴ تا ۶ آبان ماه با حضور بانک شهر و معرفی خدمات الکترونیک این بانک برگزار می‌شود.

حضور بانک شهر در نمایشگاه بین‌المللی تراکنش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این همایش با همکاری بانک مرکزی، شهرداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مرکز فاوا ریاست جمهوری، در مجتمع نمایشگاهی شهر در بوستان گفت‌وگو برگزار خواهد شد و در مراسم افتتاح آن جمعی از نمایندگان کشوری، مدیران ارشد بانک مرکزی و سایر بانک‌ها، سفرا و نمایندگان خارجی، روسای انجمن‌های دوستی ایران با سایر کشورها و مدیران عامل بانک‌ها حضور خواهند داشت.
    بانک شهر در این نمایشگاه، به معرفی دستاوردهای خود در حوزه بانکداری الکترونیک، شامل پیشخوان‌های شهرنت، کارت‌های شهروندی و خودبانک، خودپرداز و صدور آنی کارت هدیه می‌پردازد.
    همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش، با محورهای تبیین فرصت‌های نظام بانکی و شرکت‌ها از منظر توافق‌نامه برجام، خلاء و کاستی‌های نظام بانکی برای حضور در عرصه‌ جهانی، باید و نبایدهای نظام بانکی در شرایط نوین و سازوکار تعامل با نظام بانکی بین‌المللی برپا می‌شود.
    بر این اساس، بررسی دستاوردهای علمی در زمینه تولید و توسعه محصولات بانکی، بررسی رویکردها و روندهای مهم آینده بانکداری، ایجاد بستر همگرایی بانک‌ها برای توسعه بازار خدمات بانکی و ایجاد مرکز پژوهش و توسعه محصولات بانکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی