عصر بازار

افزایش سقف انتقال وجه در سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

عصر اعتبار- امکان افزایش سقف انتقال وجه، به صورت روزانه، به سپرده دیگران (سپرده‌های بانک‌پاسارگاد) در بانکداری مجازی، با شیوه ورود دو عاملی، فراهم شد.

افزایش سقف انتقال وجه در سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، روش ورود دو عاملی در بانکداری مجازی بانک‌ پاسارگاد، به منظور افزایش امنیت مشتریان در نظر گرفته‌ شده‌ است. در این روش مشتریان در صورت انتخاب گزینه "شناسایی دو عاملی"، پس از وارد کردن رمز ورود به بانکداری مجازی، یک کد تأیید اعتبار "یک بار مصرف" از طریق تلفن‌ همراه خود دریافت خواهند کرد و با وارد کردن آن در قسمت "کد ارسال شده را وارد نمایید " امکان ورود به بانکداری مجازی را خواهند داشت. فعال کردن این امکان با مراجعه به هریک از شعبه‌های بانک پاسارگاد و دریافت رمز ورود دو عاملی امکان پذیر است.

    گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سیستم بازخورد در سایت این بانک به آدرس  www.bpi.ir  آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی