عصر بازار

حسین محمدپورزرندی خبر داد:

دریافت مجوز مرحله سوم ارزی برای بانک شهر

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر از صدور مجوز مرحله سوم ارزی برای این بانک خبر داد.

دریافت مجوز مرحله سوم ارزی برای بانک شهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به دریافت مجوز مرحله سوم ارزی اظهار کرد: حدود یک سال‌ پیش بانک شهر موفق به دریافت مجوز مرحله دوم فعالیت‌های ارزی شد و این موفقیت را کسب کرد تا مانند بسیاری از بانک‌‌های مطرح کشور، علاوه بر سایر فعالیت‌های ریالی، افتتاح حساب ارزی، حوالجات ارزی، واردات و صادرات کالا را نیز انجام دهد.
    وی افزود: بانک شهر پس از دریافت مجوز مرحله دوم ارزی تا کنون نسبت به ایجاد ساختار مناسب جهت توسعه فعالیت‌های ارزی و فراهم کردن امکانات ارائه خدمات گسترده و کامل ارزی به فعالان اقتصادی اقدام و با تکمیل کادر ارزی متخصص و توانمند موردنیاز شعب و مناطق بانک، زیرساخت لازم جهت دریافت مجوز مرحله سوم ارزی در بانک شهر مهیا شد.
    مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: با رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات بانک مرکزی و با دریافت مجوز مرحله سوم ارزی، شرایط ارائه همه خدمات ارزی به متقاضیان و فعالان اقتصادی در بخش‌های واردات و صادرات و تامین مالی ریالی و ارزی شرکت‌ها و موسسات تولیدی فراهم شده است.
    پورزرندی خاطرنشان کرد: با دریافت مجوز مرحله سوم فعالیت‌های ارزی، محدودیتی در ارائه خدمات ارزی نخواهد بود.
    مدیرعامل بانک شهر با اشاره به مزایای این مرحله تصریح کرد: با دریافت این مجوز، شرایط ایجاد شعبه و نمایندگی خارج از کشور فراهم خواهد شد و بانک شهر عضو بازار اصلی بین‌بانکی در ارز ایران خواهد شد.
    پورزرندی افزود: دریافت اعتبارات بلندمدت ارزی مانند فاینانس و ریفاینانس، صندوق توسعه ملی، یوزانس چندساله از دیگر مزایایی است که با دریافت مرحله سوم ارزی محقق خواهد شد.
    به گفته وی، با دریافت این مجوزها از بانک مرکزی، بانک شهر می‌تواند در تمامی فعالیت‌های ارزی به شکل گسترده‌ای ورود پیدا کند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی