عصر بازار

سامانه جامع بهداشت و درمان بانک ملی ایران رونمایی شد

عصر اعتبار- با حضور محمد علی ایزدی معاون منابع انسانی، روح اله لهرابیان معاون امور پشتیبانی و تنی چند از مسئولان ارشد بانک، نرم افزار جامع بهداشت و درمان بانک ملی ایران رونمایی شد.

سامانه جامع بهداشت و درمان بانک ملی ایران رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران در این مراسم که در سالن هماش حافظ ادارات مرکزی این بانک برگزار شد، با اشاره به تلاش های گسترده صورت گرفته برای طراحی و تهیه این سامانه ابراز داشت: با اجرای این سامانه ، تحول بسیار بزرگی در حوزه درمان بانک ملی ایران انجام می شود که به اعمال سیاستگذاری ها و نظارت های بهتر و لحظه ای تر منجر خواهد شد.
    حسین دشتی با تقدیر از حمایت های مدیر عامل بانک در زمینه مسائل درمانی کارکنان گفت: در سامانه جدید بهداشت و درمان بانک ملی ایران ، علاوه بر کاهش هزینه ها ، کارایی حوزه درمان و سطح نظارت ها ارتقا می یابد.
    انجام انواع تحلیل های مالی ، فردی ، خانوادگی ، دارویی و …، محاسبات الکترونیک ، تفکیک هزینه های درمان، شخصی سازی و یکسان سازی دفترچه های درمانی، رسیدگی به نسخ درمانی در تمام نقاط کشور، تهیه پرونده درمانی الکترونیک برای کارکنان و خانواده آن ها، نظارت سیستماتیک و امکان دریافت انواع گزارش های آماری از جمله مهمترین مزایای سامانه جامعه بهداشت و درمان بانک ملی ایران می باشد.
    این سامانه که مدتی به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است، طی روزهای آتی در سطح تهران اجرایی خواهد شد و بزودی نیز در سراسر کشور عملیاتی می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی