عصر بازار

سه معاون جدید بانک مهر اقتصاد معارفه شدند

عصر اعتبار- معاونین جدید اعتبارات و امور بین الملل، امور مناطق و طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد معارفه شدند.

سه معاون جدید بانک مهر اقتصاد معارفه شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با تکمیل فرآیند اخذ مجوز نهایی بانک و الزامات بانک مرکزی در خصوص تطبیق اساسنامه بانک با قوانین و مقررات بانک مرکزی و متعاقب آن تغییر مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره، ساختار بانک مهر اقتصاد به منظور انطباق با شبکه بانکی کشور مورد بازنگری قرار گرفت و تیم جدید مدیریتی بنا بر اقتضائات پیش رو، تغییراتی در سطح معاونین بانک اعمال کرد.

    بر اساس این گزارش ایرج نیک اختر معاون اعتبارات و امور بین الملل، جعفر صفایی مزید معاون طرح و توسعه  و جواد حاجی مزدارانی معاون امور مناطق معرفی شدند و از سال ها خدمات و تلاش های ارزنده حمید رضا نجف پور کردی در معاونت اعتبارات و تجهیز منابع و هادی بهنود در معاونت طرح و توسعه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

    گفتنی است لزوم استفاده و بکارگیری افراد با تجربه و متخصص نظام بانکی یکی از الزامات بانک مرکزی در بخش مدیریتی بانک هاست و این سه معاون جدید دارای سال ها تجربه در شبکه بانکی هستند و طی دوران تصدی مدیریت خود در بانک های بزرگ کشور منشا خدمات بسیاری بوده اند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی