عصر بازار

افخمی:

ورود به دوران پساتحریم نیاز به دانش لازم برای تعامل با فضای جهانی دارد

عصر اعتبار- علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: دوران تحریم موجب گسستگی تعامل ما با فضای بین‌المللی شده و برای ورود دوباره به این فضا باید به دنبال کسب دانش و مهارت‌های لازم باشیم.

ورود به دوران پساتحریم نیاز به دانش لازم برای تعامل با فضای جهانی دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، افخمی که در جلسه "نشست توجیهی طرح هدفمندی یارانه‌ها" سخن می‌گفت ضمن ابراز امیدواری از برداشته شدن تحریم‌ها تا پایان سال جدید میلادی افزود: بانک صنعت و معدن برای فعالیت در شرایط یاد شده آماده است.
    وی تصریح کرد: یکی از نقاط قوت بانک صنعت و معدن برای تعامل بین‌المللی در دوران پساتحریم تسویه حساب از طریق بازپرداخت بیش از ٤۰۰ میلیون دلار بدهی خارجی است که به این بانک موقعیت ویژه‌ای بخشیده است .
    وی با بیان این که یکی دیگر از شرایط مثبت بانک صنعت و معدن برای تعامل با فضای بین‌المللی اقدام در جهت تعیین رتبه این بانک است تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که همواره پیشاپیش دیگران حرکت کنیم و در غیر این صورت دنباله‌رو آنها خواهیم شد.
    افخمی انضباط مالی را موجب تمایز این بانک از دیگر بانک‌های کشور دانسته و خواستار حفظ این انضباط با تکیه بر همبستگی و خرد جمعی شد.
    مدیر عامل بانک صنعت و معدن در ادامه از تشکیل کمیته تخصیص یارانه تولید در استان‌ها خبر داده و افزود: علاوه بر معاون استانداری و رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضا، بانک صنعت و معدن هم به عنوان تنها بانک عضو اصلی این کمیته محسوب می‌شود.
    وی گفت: چهره بانک صنعت و معدن در حال دگرگونی است و این تغییر، هم در ظاهر شعب و هم کیفیت ارائه خدمات ملموس است.
    دراین نشست، بطحایی معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط، با اشاره به سه موضوع به نتیجه رسیدن برجام، سیاست‌های جدید دولت برای رونق اقتصادی و خروج از رکود و پرداخت یارانه به واحدهای صنعتی، بر ضرورت فعالیت شعب بانک صنعت و معدن برای ایفای نقش مثبت در شرایط حاضر تأکید کرد.
    پاک‌طینت، عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن نیز در نشست مذکور به این موضوع که در کمیته اعتبارات بانک علاوه بر تخصیص منابع، نگاه تجهیز منابع نیز باید وجود داشته باشد اشاره کرده و خاطرنشان ساخت، ما نیازمند تفکر مبتنی بر مدیریت منابع و مصارف در این بانک هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی