عصر بازار

با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی آغاز به کار کرد

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فراورده های لبنی و صنایع وابسته

عصر اعتبار- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فراورده های لبنی و صنایع وابسته صبح دیروز هشتم ابان ماه با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فراورده های لبنی و صنایع وابسته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک کشاورزی ضمن حمایت از برگزاری این نمایشگاه، در قالب غرفه ای به مساحت 203 مترمربع به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخته و برنامه های ویژه ای را در زمینه اطلاع رسانی، معرفی طرح های اولویت دار بانک، گزارش عملکرد بانک در بخش تسهیلات و بیمه ، برندینگ و ارائه دموی سامانه های بانک در بخش های اعتباری و نظارتی به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

    این گزارش می افزاید در غرفه بانک کشاورزی کارشناسان مجرب این بانک پاسخگوی پرسش های علاقمندان در زمینه اعتبارات، بیمه و بانکداری الکترونیکی هستند .

    بر اساس این گزارش  نمایش تیزرها وکلیپ های برتر بانک ، توزیع لوح فشرده عملکرد بانک در بخش بیمه و بروشورهای اطلاع رسانی دو زبانه از دیگر فعالیت های غرفه بانک کشاورزی است.

    شایان ذکر است این نمایشگاه تا تاریخ یازدهم ابان ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در بزرگراه شهید چمران برپاست  و غرفه بانک کشاورزی واقع در سالن 38 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی