عصر بازار

کوهپایه‌زاده در جمع خبرنگاران:

دفاعیات بابک زنجانی قسمت عمده واقعیت را روشن می‌کند

عصر اعتبار- وکیل بابک زنجانی گفت: دفاعیات بابک زنجانی قسمت عمده واقعیت را روشن می‌کند.

دفاعیات بابک زنجانی قسمت عمده واقعیت را روشن می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از شنیدن اتهامات مختلف از سوی افراد مختلف به هر تقدیر نوبت به موکل رسید که از خودش دفاع کرد اظهار داشت: من سپاسگذارم که این فرصت را داد و اجازه داد موکل از حقوق دفاعی خودش بهره‌مند شود.

    وی ادامه داد: در دفاعیاتی که امروز موکل من در محضر دادگاه قرائت کرد و توضیحاتی داد، فکر می‌کنم قسمت مهم و عمده واقعیت را روشن خواهد کرد. اینجا وظیفه شما و رسانه‌ها است که واقعا همانطور که کیفرخواست را با همه جزئیات و وسواس و با رعایت بی‌طرفی منتشر کردید با همان وسواس و با رعایت بی‌طرفی عین اظهارات موکلم را منتشر کنید تا افکار عمومی بعد از 2 سال بفهمند که امروز از زبان کسی که در مظان اتهام هست این صحبت‌ها شنیده می‌شود.

    کوهپایه‌زاده گفت: به عنوان یک فرد حقوقی فکر می‌کنم موکل بنده نزدیک به 200 صفحه از دفاعیات خود را مطرح کردند و یک فضای خوبی برای اذهان بیدار و بی‌طرف ایجاد شد و از آنجا که بحث فنی و تکنیکی است و دانش اقتصادی و بانکی می‌خواهد جدای از دانش حقوقی من فکر می‌کنم موکل سعی کرد با یک زبان مشترک طرفین دعوا را فرا بخواند به گوش کردن دفاعیات خود.

    وی افزود: من فکر می‌کنم اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد و دستگاه قضا با همین بی‌طرفی به پرونده رسیدگی کند، امیدوارم هستم آنچه واقع قضیه هست مشخص شود. هرچند تصمیم و تشخیص با دادگاه است اما امروز خودم به عنوان یک فرد حقوقی لذت بردم از دفاعیات موکلم و امیدوارم که در نهایت به ابراز حقیقت نتیجه بدهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی