عصر بازار

دولت بدهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی را پرداخت کند

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بدهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت به صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

دولت بدهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی را پرداخت کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، محمداسماعیل سعیدی درباره نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی با مسئولان سازمان بازنشستگی کشوری، افزود: امروزه مشکلات صندوق‌های بازنشستگی کشوری منجر به برخی نگرانی‌ها در فرمول دریافتی‌و پرداختی‌های این صندوق شده است.
    نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌مشکلاتی که صندوق بازنشستگی کشوری دارد مورد حساسیت کمیسیون اجتماعی است، متاسفانه بدهی دولت به این صندوق نیز مزید بر علت شده تا جایی که دولت تاکنون حدود 100 هزار میلیارد تومان بدهی به صندوق دارد ؛ این بدهی باید هرچه زودتر پرداخت شود.
    این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: اگر این بدهی پرداخت نشود در آینده شاهد بروز مشکلات عدیده‌ای در حوزه بازنشستگی کشوری خواهیم بود این درحالی است که دیگر صندوق‌های بازنشستگی نیز از این معضل رنج می‌برند.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر این اساس قرار است اعضای کمیسیون نشستی تخصصی پیرامون این موضوع در محل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار کنند تا مشکلات صندوق به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی