عصر بازار

در همایش بیمه و توسعه صورت می گیرد:

انجام مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری دو جانبه هیات های ایرانی و خارجی فعال در صنعت بیمه

عصر اعتبار- انجام مذاکرات دوجانبه میان هیات های خارجی حاضر در بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با شرکت های بیمه داخلی از جمله برنامه های پیش بینی شده در حاشیه همایش بیمه و توسعه است.

انجام مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری دو جانبه هیات های ایرانی و خارجی فعال در صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر امیر صفری رییس همایش بیمه و توسعه با اعلام مطلب بالا گفت: برپایی میزگرد فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بیمه ایران فرصت مغتنمی است که در خلال همایش بیمه و توسعه امکان انجام مذاکرات دو جانبه میان شرکت های بیمه ایرانی با طرف‌های خارجی را فراهم می‌آورد.
    وی ضرورت برگزاری این ملاقاتهای دو جانبه را در اهمیت توسعه فعالیت های بین المللی صنعت بیمه به عنوان اقتضائات ورود به دوران پسا تحریم دانست و افزود: اساسا سیستم های اقتصادی نیازمند طراحی نظام های تعاملی و توافقی با ذینفعان کلیدی خود برای دستیابی به یک مدل موثر همکاری هستند و برگزاری میزگرد فرصت های سرمایه گذاری و انجام دیدارهای دو یا چند جانبه شرکت های بیمه داخلی با طرفهای خارجی می تواند دسترسی به این مدل همکاری را آسانتر کند.
    وی خاطر نشان کرد: تا کنون حضور برخی از طرف های خارجی در این همایش قطعی شده است و به تدریج به شمار این متقاضیان افزوده خواهد شد.
    کارگروه اطلاع رسانی همایش اعلام کرد: سندیکای بیمه گران ایران به عنوان عضو شورای سیاستگذاری این همایش متولی برگزاری میزگرد فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بیمه ایران و تنظیم برنامه دیدارهای چند جانبه است که در آن سازمان ها و نهادهای مرتبط داخلی از جمله اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران فعال خواهند بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی