عصر بازار

شرکت بانک صنعت و معدن در دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

عصر اعتبار- بانک صنعت و معدن در در دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه وخصوصی سازی شرکت می کند.

شرکت بانک صنعت و معدن در دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانک صنعت و معدن در نظر دارد با شرکت در این نمایشگاه ، آخرین دستاوردهای خود را در عرصه خدمات نوین بانکی ، بوی‍‍‍ژه افق جدید کسب وکار در زمینه های ارائه خدمات بانکداری شرکتی ، بانکداری صنایع کوچک و متوسط ، بانکداری اختصاصی ، بانکداری سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه محور و ساختاریافته صنایع پیشران برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی ارائه کند.
    دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور بانک ها، بیمه ها، ارکان بازار سرمایه و بورس ها، شرکت های تأمین سرمایه، شهرداری ها و سازمان های وابسته، موسسات مالی و اعتباری، صرافی ها و لیزینگ ها، شرکت های پذیرفته شده و فعال در بورس اوراق بهادار، شرکت های فعال در بورس کالا و فرابورس، شرکت های کارگزاری و صندوق های سرمایه گذاری مشترک، از تاریخ ١٨ لغایت ٢١آبان ماه جاری در کیش برگزار می شود.
    برگزاری این نمایشگاه ضمن فراهم کردن زمینه برای حضور فعالان داخلی وخارجی در بخش های اقتصادی وعمرانی فرصت مناسبی را برای رونق ارتباطات وشکل گیری تبادلات اقتصادی بین شرکت ها ونهادهای داخلی وخارجی مهیا می کند.
    گفتنی است بانک صنعت و معدن در غرفه B٤١ نمایشگاه یاد شده آماده پذیرایی از بازدیدکننگان داخلی و خارجی خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی