عصر بازار

موسوی لارگانی در تذکری خواستار شد؛

آموزش و پرورش پاداش پایان خدمت فرهنگیان را بپردازد

عصر اعتبار- نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست تا پاداش پایان خدمت فرهنگیان را که مدتی از بازنشستگی آنان می گذرد بپردازد.

آموزش و پرورش پاداش پایان خدمت فرهنگیان را بپردازد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در تذکر شفاهی خود در جلسه امروز مجلس به وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه پاداش پایان خدمت فرهنگیان با وجود این‌که برخی از این افراد بیش از یکسال از بازنشستگی آنان می‌گذرد هنوز پرداخت نشده است.

    وی همچنین در تذکری به وزیر کار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اظهار کرد: شما به بازنشستگانی که مقابل مجلس تجمع کرده بودند، قول داده بودید که حقوق آنان پرداخت شود اما تا به امروز عملیاتی نشده است.

    نماینده مردم فلاورجان در مجلس درتذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان شد.

    موسوی لارگانی همچنین در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: متاسفانه بنگاه های صنعتی و تولیدی به خاطر سرمایه در گردش به تعطیلی کشیده شده اند البته این بنگاه‌ها از دولت طلب‌کار هستند و دولت باید بدهی آن‌ها را پس از 2-3 سال بپردازد.

    وی از وزیر نیرو نیز درخواست کرد تا تخصیص آب به غلات غرب اصفهان نیز تعلق گیرد که سال‌هاست آبی به آن‌ها داده نشده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی