عصر بازار

پرداخت سود سپرده‌ها طبق نظر بانک صادرات

احتمال حذف نام موسسه میزان و تغییر آن به صادرات

عصر اعتبار- عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با اشاره به احتمال حذف نام میزان و جایگزینی آن با صادرات، گفت: به طور حتم علاوه بر پرداخت اصل سپرده ها، سود آن نیزطبق نظر بانک صادرات به سپرده گذاران پرداخت خواهد شد.

احتمال حذف نام موسسه میزان و تغییر آن به صادرات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جواد هروی در گفت وگو با خانه ملت، درخصوص آخرین اقدامات انجام شده در پرونده میزان برای حل و فصل مشکلات سپرده گذاران، گفت: جلساتی طی دیروز و امروز ( 9 و 10 آبان) برای بررسی راه حل‌های رفع مشکلات این موسسه برگزار شده است، البته باید ازمسئولان مربوطه در این خصوص تشکر کرد که تاکنون زحمات بسیاری را متحمل شدند.

    نماینده مردم قائنات و زیرکوه درمجلس شورای اسلامی، افزود: به احتمال زیاد در روزهای آینده شاهد این موضوع خواهیم بود که نام موسسه میزان حذف می شود و به طور رسمی نام صادرات جایگزین آن خواهد شد، هرچند که پیشتر مطرح بود که درکنار نام میزان تابلوی صادرات نیز نصب شود، اما روند به وجود آمده به سمتی است که دیگر از نام و عنوان میزان استفاده نخواهد شد.

    وی با بیان اینکه از روز گذشته (شنبه 9 آبان) اقدامات لازم برای پرداخت مطالبات سپرده گذاران آغاز شده است،  تاکید کرد: درمرحله اولیه مبلغ برآورد شده برای پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران کمتر از هزار میلیارد است که می‌تواند خواسته بسیاری از شاکیان را در گام اول اجابت کند، همچنین در گام دوم سود سپرده های مردم در طی این مدت پرداخت می شود، البته در بحث های گذشته خیلی به موضوع سود توجه نمی شد؛ ولی درحال حاضر بانک مرکزی به این موضوع ورود پیدا کرده و به دنبال آن است که سود سپرده ها را براساس نظربانک صادرات پرداخت کند.

    عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با ادامه این روند استیضاح وزیر اقتصاد و تحقیق و تفحص از بانک مرکزی پیگیری نخواهد شد، تصریح کرد: امیدوار هستیم که در طی روزهای آینده این جریان یعنی توجه به مردم و بازپرداخت سپرده‌ها با سرعت هرچه تمام تر انجام شود، بنابراین بازهم باید به این نکته اشاره کرد که عملا بانک صادرات تمامی تعهدات را پذیرفته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو